Skip to main content

beste forum deelnemers
Het broadband lampje van de experia v9 blijft rood branden

ook na reset en herstart en gebruik online WiFi tool

er is WiFi maar die valt steeds kort weg

heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

dank en groet 

Goedenavond @Foekede v! Op het moment dat de wifi verbinding weg valt, dan kleurt het lampje op het modem ook rood? Ik lees dat jij al een herstart en reset van het modem gedaan hebt + de Wifi manager: dan heb je vanuit jouw kant al heel wat gedaan en uitgesloten: top! We willen graag de verbinding uitmeten: nagaan of hier iets uit naar voren komt. Dit kunnen we als volgt regelen:

  • Telefonisch, via 0800 0402. We zijn 7 dagen per week bereikbaar tussen 8 en 22 uur.
  • Via onze LiveChat. Deze heeft dezelfde openingstijden. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Aangezien jouw wifi verbinding wegvalt, raad ik je aan om een chat op te starten via het mobiele netwerk.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weten wij dat we met je mee kunnen kijken!

 


Beste Shyrin, dank voor je reactie, via de chat functie krijg ik door dat op mijn adres onderhoud plaats vindt tot en met 17/2. Verklaart dit ook het oranje broadband lampje op de router?

 


Fijn en goed dat je al contact met ons hebt gehad. Dat kan, je kunt hinder ondervinden als wij onderhoudswerkzaamheden uitvoeren. Als jij jouw e-mailadres en/of mobiele nummer achterlaat op onze Problemen en Storingen pagina, dan ontvang je een bericht zodra de onderhoudswerkzaamheden afgerond zijn.