Skip to main content

Heb buitengebied internet gekregen maar ik heb een kpn box 12 en daar werkt het niet op dus nu blijf met mijn 3-4 mbit/sec internet zitten. Is er een oplossing voor om dit wel te laten werken? Bijvoorbeeld de kpnbox 12 ye ruilen tegen een experiabox door kpn?

Ja je hebt een v10 of v10a nodig. Een medewerker gaat dit oppakken en je verder helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


@Hanvk Welkom op het forum. 

Wat @Joep1965 zegt klopt helemaal je hebt inderdaad een V10a of een V10 nodig. Deze heb ik dan ook besteld. 

Ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 


Goedeavond,

 

Is dit probleem nog steeds aan de orde, ik heb namelijk vandaag een kpn box 12 binnen gehad plus het 4g modem


Het gebeurt vaker helaas.  Bel morgen 0800-0402 En vraag om de v10 of v10a. Andere modems werken niet met het 4g modem .


Zal ik doen! Dankjewel voor je reactie 


Om een goed ontvangst te hebben met het 4g modem is het vaak wel even zoeken naar de juiste plek. Mocht je daar vragen over hebben vraag het gerust. Ik heb ervaring met het 4g modem en kan je er alles over vertellen. Heb je het modem met losse antennes gekregen of met de ingebouwde?


Ik heb degene met de ingebouwde antenne.

 

Ik heb een plek gezocht zoals ze aangeven in de gebruiksaanwijzing, hoog mogelijk en bij een raam, dat is bij mij nogal makkelijk omdat ik op een woonboot woon


En het 4g lampje brandt? Hoeveel streepjes ontvangst heb je?


Ja die brandt, alle 3 de streepjes branden


Top!!! Nu nog even wachten op het nieuwe modem. Veel plezier ermee!


Dankjewel voor de hulp!

 

Als er problemen zijn hoor je het van me, haha.

 

Fijne avond