Skip to main content

Goedenavond,

vanmiddag zijn er 3 monteurs bij mij in huis geweest om mijn glasvezel op te leveren

de eerste 2 hebben het kastje geinstalleerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het niet werkte

na een half uurtje heen en weer gebel met collega's. Werd er besloten later in de middag nog iemand te sturen die de kabel zou doormeten. 

Op dat moment gaf ik al aan dat er buiten een hele bos kabel tussen de boompjes ligt die volgens mij nog helemaal niet is aangesloten. 

Later in de middag kwam de 3e monteur de kabel doormeten en inderdaad kwam hij uit bij een breuk op 56 meter. Hij vertelde dat hij eerst tekeningen moet opvragen om te kijken waar de kabel loopt.

Toen ik een half uurtje later buiten liep ben ik toch eens naar die bos kabel gaan kijken tussen de boompjes. Die blijkt dus inderdaad helemaal niet te zijn aangesloten !

 

Beetje zonde van het werk allemaal,

Groetjes Dirk

Hoi @deeskimo . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet heel efficiënt, inderdaad. Wordt er nu wel werk van gemaakt? Dit lijkt mij een klus voor KPNNetwerk


Goedemiddag,

even een update

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug.

De buitenboel is nog steeds niet voor elkaar, je ziet het oranje kabeltje waarop het moet worden 

aangesloten uit de grond steken.

De buitenkabel is gelegd door Glaspoort die stuurt mij naar KPN Netwerk voor de buitenboel

en die stuurt me weer naar de kpn provider voor de binnenboel die al is geinstalleerd
En die stuurt me weer naar KPN Netwerk terug.

 

Wie gaat er nu aan het NET werken ?  

Super hoor Glasvezel :(  

Groetjes Dirk


Wat een hopeloos gepingpong, @deeskimo .  Ik vrees dat je écht bij de netwerkbeheerder moet zijn maar ik kijk graag even mee.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier daarna een seintje geven? 


Hoera het is eindelijk gelukt,

Vanmorgen werd ik wakker door het  geluid van straat tegels, zou het dan echt nog gaan gebeuren?

En ja hoor vanmiddag bij thuiskomst branden alle lampjes op het kastje. Het modem aangezet kabeltje van de pc en tv erin. Nog wat vooraf gekregen nummertjes intikken en alles werkt perfect.

Het heeft wat hersenwerk gekost bij de planning maar het is toch voor elkaar, bedankt mensen ik ga ervan genieten met de feestdagen voor de boeg :)

 

Groetjes Dirk


Heel fijn.  Ik ben blij voor jou!  Dank voor de update.