Skip to main content

Hallo,

Vanaf vrijdag word mijn vdsl verbinding geactiveerd.
Eerder bij controle kon ik max 106 down 31mbit up halen volgens de website.
Echter zag ik nu de laatste tijd dat dit nu op 200 down en 62mbit up zit.

Hier wil ik graag gebruik van maken maar ik kan dit nog niet aanpassen op mijn account omdat mijn abonnement nog niet actief is.

Nu ben ik verder even benieuwd wat er nodig is voor mijn adres om deze snelheid te halen.
Het volgende ISRA punt is aanwezig:

Uit het ISRA punt kom een 1 paar kabel uit welk is afgemonteerd met een rj11 stekker.
Het verdeeldoosje ernaast is nu niet aangesloten (2 afgeknipte kabels)
Ik ben het ook niet van plan te gebruiken omdat ik verder geen telefonie gebruik of iets dergelijks.
 

Nu begrijp ik dat voor hogere snelheden vaak pair bonding wordt gebruikt.
Ik kan zelf alleen niet het ISRA punt verder open maken om te controleren of er meerdere aders zijn aangesloten.

Of wordt er op mijn adres 35b supervectoring gebruikt?

Graag hoor ik wat er nodig is om de hogere snelheden te realiseren.

 

Is het verder nog mogelijk dat jullie een lijncheck uitvoeren, modem is aangesloten maar ik kan nu niet controleren of de verbinding gaat werken vrijdag.

 

Hoi @MikeNL90, welkom op ons forum!
Ik heb even meegekeken naar het adres uit je profiel. Via de reguliere lijn is de maximale snelheid ongeveer 105Mbit/s, om 200 te krijgen zul je over moeten op pairbonding en dat is ook gewoon beschikbaar op jouw adres zie ik.
Dit regelen wij allemaal verder, als je de snelheidsupgrade bestelt via je MijnKPN of telefonisch nemen we nog contact met je op over het aansluiten