Skip to main content

Beste KPN,

Mijn buren die 100Mbits internet van KPN hadden, hebben een mail ontvangen van KPN dat ze gratis upgrade krijgen naar 200Mbits.

Ik zou het op prijs stellen indien dat als langdurige klant ook voor mij zou gaan gelden.

mvrgr,

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Beste KPN,

Mijn buren die 100Mbits internet van KPN hadden, hebben een mail ontvangen van KPN dat ze gratis upgrade krijgen naar 200Mbits.

Ik zou het op prijs stellen indien dat als langdurige klant ook voor mij zou gaan gelden.

mvrgr,

Hallo @HRom gewoon de digitale brievenbus in de gaten houden, misschien kom jij ooit ook wel eens een keer voor een upgrade in aanmerking, maar je kent het spreekwoord: ‘kinderen die vragen worden overgeslagen’. 😎😉


Hallo @HRom ,

Wat betaal je nu voor 100 Mbit/s? Minimaal 49,00, maar vermoedelijk wel meer.  

Oude prijzen van KPN Hussel: 

 

 

Je kunt nu bellen naar 0800-0402 en dan kun je voor 50,00 overstappen op KPN+ met 200 Mbit/s.

Check wel even of de rest van de aanpassingen ook gunstig voor jou uitpakken.

Je gaat wel weer een nieuw jaarcontract aan:

 

 

Meer info over KPN (TV) + : 

 


Beste KPN,

Mijn buren die 100Mbits internet van KPN hadden, hebben een mail ontvangen van KPN dat ze gratis upgrade krijgen naar 200Mbits.

Ik zou het op prijs stellen indien dat als langdurige klant ook voor mij zou gaan gelden.

Dit zijn acties van de marketingafdeling. Hiervoor worden "willekeurige" klanten uitgekozen. Andere klanten krijgen het niet.

Reken er maar op dat de klanten die dit krijgen het waarschijnlijk helemaal niet nodig hebben en het anders zelf nooit zouden nemen. Klanten die het wel goed zouden kunnen gebruiken zullen het waarschijnlijk juist niet krijgen. Ze weten de klanten wel uit te selecteren denk ik...


Beste KPN,

Mijn buren die 100Mbits internet van KPN hadden, hebben een mail ontvangen van KPN dat ze gratis upgrade krijgen naar 200Mbits.

Ik zou het op prijs stellen indien dat als langdurige klant ook voor mij zou gaan gelden.

mvrgr,

Hallo @HRom gewoon de digitale brievenbus in de gaten houden, misschien kom jij ooit ook wel eens een keer voor een upgrade in aanmerking, maar je kent het spreekwoord: ‘kinderen die vragen worden overgeslagen’. 😎😉

Nou ik kan je vertellen dat kinderen die nooit iets vragen gegarandeerd niets krijgen.

Ergo, als kpn je een nieuw Abonnement kan verkopen dat maar iets duurder is dan nemen ze contact met je op om te vragen of je je oude contract niet wil omzetten. Is het oude contract veel duurder dan het nieuwe zul je ze niet horen, dan wordt zelf actie nemen gewenst.


Dat is mi de reden dat ik dat niet krijg aangeboden. Mijn huidige contract is een stuk goedkoper dan een nieuw contract.

helaas dan geen 200Mbits/s en geen nieuwe experia box met WiFi6.

is goedkoper om te upgraden naar 200 Mbits/s voor €9,00


Dat is bij de energiemaatschappij en zorgverzekeraars precies hetzelfde. Zelf goed opletten dus!!


@G.H.M.Meuwissen,

Wellicht heb je toch de mogelijkheid een nieuw modem te krijgen.

Hier kan je dat checken:

KPN modemcheck

Admin: link gerepareerd


@martijn197108 Ik denk dat je @HRom bedoeld. Hij zou graag een nieuw modem hebben veronderstel ik.

Ik heb geen nieuw modem nodig. Ik heb zelf een fritzbox gekocht.

Overigens je KPN modemcheck link werkt voor  mij niet. “pagina bestaat niet”


Je hebt helemaal gelijk @G.H.M.Meuwissen !

 

Dan maar opnieuw 😉

@HRom je kan hier kijken of je een nieuw modem kan ontvangen:

Modemcheck


@martijn197108 Ik denk dat je @HRom bedoeld. Hij zou graag een nieuw modem hebben veronderstel ik.

Ik heb geen nieuw modem nodig. Ik heb zelf een fritzbox gekocht.

Overigens je KPN modemcheck link werkt voor  mij niet. “pagina bestaat niet”

Link werkt ook bij mij niet .  


Je hebt helemaal gelijk @G.H.M.Meuwissen !

 

Dan maar opnieuw 😉

@HRom je kan hier kijken of je een nieuw modem kan ontvangen:

Modemcheck

Helaas Martijn197108 ik heb een van de “nieuwste” modems ( ExperiaV10).  Ik zou graag de 12 willen hebben met WiFi6 die is veel krachtiger dan de V10.

maar bedankt voor het meedenken. Wordt op prijs gesteld.


U heeft een uitstekend modem.  En juist het grote nadeel van wifi 6 is het bereik. Dat is juist heel kort.


U heeft een uitstekend modem.  En juist het grote nadeel van wifi 6 is het bereik. Dat is juist heel kort.

Hoi Joep1965,

dank voor je reactie. De beelden die ik hoor zijn toch , vanuit de praktijk, anders veel betere WiFi in het gehele huis