Skip to main content

Hallo, 

 

Mijn vriend die 1 km verderop woont heeft hetzelfde abonnement als is, met een snelheid van 50Mbits /s.

 

Nu krijgt hij een brief dd 2 febr 2023 met daarin de melding dat zijn snelheid binnen een maand omhoog gaat naar 200 Mbit/s.

 

Daar hoeft hij niets voor te doen.

 

Waarom krijg ik die mail en verhoging van snelheid niet? Of komt die nog??

 

 

Hallo @Wendy152 Dat wordt door KPN bepaalt aan de hand van diverse criteria, welke criteria dat zijn melden ze niet.

Dus het zou best kunnen dat jij ooit ook eens zo'n brief gaat ontvangen.

 


Dank je wel JanD!


Maar even zo goed zou het kunnen dat jij die brief nooit krijgt. De wegen van KPN zijn ondoorgrondelijk!


@Wendy152 Welkom op het forum. Ik zie dat Jan en Ed je al van antwoord hebben voorzien. Het klopt inderdaad dat er soms promotieacties zijn die geografisch zijn afgebakend. De exacte redenen daarvoor zijn ook voor mij niet inzichtelijk maar het hangt soms samen met bijvoorbeeld de uitrol van glasvezel of andere promoties. De kans is inderdaad aanwezig dat er alsnog een brief gaat volgen maar ik kan dat niet beloven.


Jaren klant ban kpn en ook niks . Mijn zoon een paar jaar klant en krijgt wel 200 mbit/s . Kpn mag wel eens wat voor zijn vaste klanten doen , betaal genoeg . 
Ik ben ook best te vreden maar waarom de 1 wel en de andere niet . 


Die aktie is willekeurig.  U komt ook nog wel aan de beurt. Is het niet bij de akte dan misschien wel met een leuke andere. Overigens is het maar de vraag of u er wijzer van wordt want de meeste mensen hebben aan 100 meer dan genoeg. 


Jaren klant ban kpn en ook niks . Mijn zoon een paar jaar klant en krijgt wel 200 mbit/s . Kpn mag wel eens wat voor zijn vaste klanten doen , betaal genoeg . 
Ik ben ook best te vreden maar waarom de 1 wel en de andere niet . 

@Ruudspeciaal 

Even een eigen vraag aanmaken, deze vraag is al beantwoord.

Als je dan ook nog je forumprofiel https://forum.kpn.com/settings/profile kan invullen, dan kan een moderator even kijken of alles technische aansluitingen aanwezig zijn om jouw op 200Mbits te zetten. Dat hoeft namelijk helemaal niet het geval te zijn. Dat is meestal gewoon scheppen en kabels leggen.