Skip to main content

Het is een mooi cadeau omdat jullie blij zijn met vaste klanten, maar als ik de stappen volg om de internetsnelheid te verdubbelen dan kom ik uit op de product pagina en moet je als nog betalen. Toen ben ik gestopt want het is een kado. Maar als je eenmaal de QR code gescand hebt en ingelogd hebt kom je niet op de juiste pagina uit. Wat kan ik doen? Alvast bedankt! 

Hallo @JMW21 ,

Bel even met 0800-0402. Dan helpen zij jou verder. Open doordeweeks tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tot 17.00.


Goedemiddag @JMW21 :)

 

Heb je hier inmiddels contact over gehad? Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten!


Beste JanZ,

Nog geen contact over gehad maar omdat ik slechthorend ben is telefoneren ook lastig vandaar dat ik het hier poste. ;-)


Duidelijk!

 

Als je voor mij je forumprofiel in zou willen vullen dan kan ik eens met je mee gaan kijken, en kun je (via deze weg) een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.


Bedankt! Ik heb het ingevuld, klantnummer staat er ook bij als het goed is. Heb internet en tv abbo. 

Fijn dat het zo kan :-)

 


Jij ook bedankt :)

Ik heb het vanaf hier voor je in orde gemaakt en zolang je abonnement loopt, krijg je nu (zonder extra kosten) een downloadsnelheid (en upload) van 100 Mbit/s!

 

Als ik verder nog iets voor je mag doen dan hoor ik dat natuurlijk graag en anders wens ik je nog een prettig paasweekend @JMW21 !

 


Dat is snel, heel erg bedankt!! Ik ontving al een email met de 'producten'. Prettig paasweekend ook :-) 


Heel erg graag gedaan en ook bedankt :)

 

En mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden!


Beste KPN,

ook ik heb dit probleem. Als ik de verdubbeling wil aanklikken moet ik €4,09 p/m betalen. Nergens een optie met “gratis”.

 

mvg,

Carlo


Hoi @C is for awsome en goed dat je hier melding van maakt!

 

Ik kijk graag even met je mee; zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast dank!


Beste @JanZ_ ,

Bij deze heb ik mijn forumprofiel ingevuld.

Modem type heb ik voor het gemak

achterwege gelaten. Maar als het echt nodig

is zoek Ik hem op.

 

mvg,

Carlo


Dankjewel @C is for awsome :)

Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt en je ontvangt hiervan nog een bevestiging via de mail!