Skip to main content

Sinds kort word ik om de zoveel tijd uit de server Call of Duty gegooid, word er echt gek van.

 

Hier bij call of duty cold war ook deze problemen, En dan vooral met zombies. Heb glasvezel kpn.

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je bericht, afgesplitst van dit storingstopic

@dre86 Welkom op het forum. 

Ik lees inderdaad meerdere problemen bij meerdere providers over Call of Duty. Op het moment dat je uit de servers wordt gegooid, valt dan ook je internet verbinding weg? 

Of is het echt alleen Call of Duty dat problemen geeft? 


Internet zelf blijft naar mijn idee gewoon werken. Sterker nog toen het laatst gebeurde hoorde ik de andere gewoon nog even praten in het spel. En heb crossplay ook uitgezet, is het wel minder vaak maar gebeurd nog steeds.


@dre86 Het lijkt er inderdaad op dat er in de afgelopen periode problemen bij Call of Duty zijn geweest. 

Een collega gaf aan dit weekend ook problemen te hebben gehad met de servers. Ik ben dan ook bang dat ik hier geen invloed op heb. 


Omdat ik in een ander topic zag dat er een en ander misging bij kpn (cod warzone) dacht ik dat het mischien nu zo zelfde iets kan zijn.