Skip to main content

Waarom luistert de KPN naar de EU, een niet gekozen partij ambtenaren die alleen maar illegale wetgeving tot stand kan brengen? 

En waarom kan ik via andere providers rt.com en sputniknews.com wel bekijken!?

 

Die site rt.com is gewoon te benaderen maar sputniknews.com verwijst naar een iP adres van KPN zelf terwijl CloudFlare wel het juiste IP adres teruggeeft .

CloudFlare:

 

KPN:

 


Deze pagina is onbereikbaar
Op verzoek van de EU is dit domein momenteel geblokkeerd. We zijn ons bewust van de discussie en bezwaren over het blokkeren van websites, maar geven hiermee gevolg aan een expliciete opdracht vanuit de overheid. Bovenal hopen we dat de oorlog in Oekraïne snel voorbij is en proberen we waar nodig te helpen.

Dit krijg ik bij sputniknews.com

rt.com doet niets

Dit is gewoon censuur , iets waar het “vrije” westen altijd commentaar op had en heeft als het ergens anders gebeurd.


Ik geloof niet dat dit de plaats is voor een politieke discussie.


Gaat erom dat KPN bepaald welke sites we wel of niet mogen bezoeken.


Hallo @Slow66 ,

De reden hiervoor is dat Russische staatsmedia in de hele EU zijn verboden:

https://nos.nl/collectie/13888/artikel/2420302-sites-rt-en-sputnik-geblokkeerd-door-grootste-internetproviders


Precies. Dus het is niet KPN die dit bepaalt. 


Via Ziggo is rt.com wel te bereiken.

 


Waarom luistert de KPN naar de EU, een niet gekozen partij ambtenaren die alleen maar illegale wetgeving tot stand kan brengen? 

En waarom kan ik via andere providers rt.com en sputniknews.com wel bekijken!?

 

Dit is toch duidelijk?

Deze pagina is onbereikbaar

Op verzoek van de EU is dit domein momenteel geblokkeerd. We zijn ons bewust van de discussie en bezwaren over het blokkeren van websites, maar geven hiermee gevolg aan een expliciete opdracht vanuit de overheid. Bovenal hopen we dat de oorlog in Oekraïne snel voorbij is en proberen we waar nodig te helpen.


soms helpt het om een andere dns in te stellen