Skip to main content

 Ik heb al jaren een homepage/website bij KPN, voorheen bij demon.nl (https://www.gronsveld.demon.nl/). Sinds enige tijd krijg ik echter een foutmelding van Kaspersky:

 En vervolgens uiteindelijk een 500 melding. Wanneer ik het certificaat oproep dan verschijnt er onderstaande melding:

Wat is er aan de hand en vooral: hoe kan ik deze melding opheffen?
 

 

Goedemiddag @HuubF. Dat is vreemd en als ik zo doorklik en het certificaat negeer kom ik ook niet op de pagina. Betrof dit een zogenaamde persoonlijke homepage van XS4ALL of was dit ondergebracht doormiddel van hosting? Wanneer is de pagina gestopt met werken? Je kan altijd nog even navraag doen bij de klantenservice van XS4ALL. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00 uur op 0203987666.

 


Hallo Remco

Dit is een eigen homepagina, al jaren geleden bij demon.nl aangemaakt met eigen subpagina's. De certificaat melding krijg ik al een hele tijd, maar wilde nu wel eens weten hoe ik het certificaat wel in orde zou krijgen. Ik zal wellicht wel eens bellen als ik een en ander wat beter in kaart heb gebracht. 


Top! Dat zou ik je ook zeker willen adviseren Huub. Ik wens je een fijne dag vandaag en post gerust nog eens wat als we iets voor je kunnen doen!