Skip to main content
Beantwoord

Chaos van Appjes bij KPN en ik kan nog steeds geen wifi wachtwoord wijzigen

• August 20, 2025
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Het is ongelofelijk wat voor een zooitje KPN er van maakt met z'n appjes. Ik heb nu 4 appjes geïnstalleerd op mijn smartphone en in geen van de 4 kom ik op een punt waar ik mijn wifi wachtwoord kan wijzigen. Ik heb de KPN TV+ app, de MijnKPN app, de Thuis app en de kpn.com app. Echt ongelofelijk dit. Hoe nu verder?

Beste antwoord door JanBar

Je Wifi wachtwoord kan je wijzigen door in te loggen op je modem.

Zie: hier

7 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • Antwoord
  • August 20, 2025

Je Wifi wachtwoord kan je wijzigen door in te loggen op je modem.

Zie: hier

• August 20, 2025

Het WiFi wachtwoord wijzig je door vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop in te loggen op http://192.168.2.254

• August 20, 2025

Ik kan dat gewoon doen in de Thuis app. Maar ik heb dan ook nog de klassieke firmware. 

• August 20, 2025

Ik kan dat gewoon doen in de Thuis app. Maar ik heb dan ook nog de klassieke firmware. 

Als je verbonden bent met WiFi, dan kan dat. Maar als je verbonden bent met 4G omdat je het WiFi wachtwoord niet weet, dan kan dat niet volgens mij... of wel?

• August 20, 2025

@Marlon92 , ik heb nergens begrepen dat TS via 4G probeert verbinding te krijgen. Volgens mij wil TS alleen het Wi-Fi ww wijzigen binnen diens eigen netwerk. Of zie ik iets over het hoofd? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@KvO en welkom bij de KPN Community. Niet handig dat het wijzigen van je wifi wachtwoord niet lukt, dus goed dat je dit meldt. Fijn dat je ook al een hoop tips hebt gekregen hier!
Is het daarmee gelukt om het wachtwoord te wijzigen? 

Leen59
Wijsgeer
  • August 22, 2025

Je moet verbonden zijn met je eigen WiFi netwerk, via MijnKPN app of inloggen op het modem.