Skip to main content

Chatten met een KPN medewerker is tegenwoordig een onmogelijkheid. Optie is weggehaald van de KPN site.

Er is al sinds vorige week storing op de chatfunctie


Hallo @RogierNoldus ,

Ik heb net even getest en de chat werkt weer. :thumbsup_tone4:

 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ik kan de chat niet vinden als ik de link gebruik kom ik geen kolom vraag tegen


@1256 

De route naar de chatfunctie is gewijzigd. Tegenwoordig is de chat megagoed verstopt. 

 

KPN prefereert dat je contact met ze opneemt via het gratis telefoonnummer 0800-0402.

De andere mogelijkheden zijn Facebook, Twitter, het Forum en de chat. 

Dit forum werkt perfect, maar is niet voor alle doeleinden even geschikt.  

Facebook, Twitter en de chat krijgen wat minder prioriteit omdat dat nu eenmaal tijdrovende contactinstrumenten zijn.

 

De telefoon is gewoon het meest praktische communicatiemiddel. 

 

Lukt bellen echt niet? 

 

De chat werkt gewoon op werkdagen tussen 8.00 en 20.00, en op zaterdag tot 17.00.

(Nu met Pinksteren dus gesloten...)

  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp en subonderwerp.

BV Wijzigen, Adres en Verhuizing doorgeven.

(Kies wel de juiste onderwerpen !)  

 

Dan helemaal naar beneden scrollen. 

Dan zie je staan :

Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag verder

 

Daaronder staat de chat.

(Stel je vraag aan onze digitale assistent.) 

Open chat.


Ja, dan krijg je een digitale chat, die geen enkel antwoord op je vraag heeft en afsluit met, er is geen menselijke chat aanwezig, kan iemand mij het nut van deze chat uitleggen, ik ben nieuw hier.


Momenteel wordt de chat niet meer aangeboden. Ik zie dat jij, ME123, een eigen topic aangemaakt hebt: daar heb je contact met de community en moderator van KPN. 

 

Mocht je op dit topic zijn gekomen, omdat je een vraag hebt, kan je via de zoekbalk hierboven kijken of jouw vraag al eens eerder gesteld is, een eigen topic aanmaken of telefonisch contact opnemen met 0800-0402.


Dank U voor Uw antwoord, dan is dat iig duidelijk. Helaas ervaar ik het contact en de overige reacties hier als onprettig en zullen mijn verdere vragen onbeantwoord blijven, maar dat ben ik gewend van de KPN, dus ik laat het hierbij.


Ik wil graag via chat in contact komen met een medewerker 

 


Hallo @muur72 . Zoals Marcia hier boven al zei is er sinds een aantal maanden geen mogelijkheid meer om met een KPN medewerker te chatten. Je kunt (gratis) bellen met 0800 0402. Of je neemt contact op via Facebook of Twitter. Of je maakt hier in het forum en topic aan met jou vraag.