Skip to main content

Sinds de overstap van Delta na KPN heb ik steeds last op mijn MAC dat mijn citrix verbinding die ik voor mijn werk gebruik is hersteld. Hierbij heb ik ook dat het regelmatig gebeurd dat mijn TV box een foutmelding geeft en 2 seconden daarna de zender wel laat zien. En wat er nog bij komt is dat op Debug level in het modem zeer veel DNS fouten aanwezig zijn en dan met name die naar KPN domein verwijzen. Eeb serie van problemen die waarschijnlijk een oorzaak hebben. Heeft iemand deze ervaring of problemen ook? Diverse andere vragen op het forum heb ik nagekeken maar hebben geen oplossing geboden.

Hoe is uw tv ontvanger en mac aangesloten? Is de tv ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Zonder dat daar iets tussen zit? Geen kastjes ofzo?


Het TV kasje is op een GB switch aangesloten wat voldeed aan de monteur KPN eisen (IGMP snooping). Maar de melding komt op SBS6 naar voren op andere zenders heb ik dat niet. mijn mak loopt via een Netgear POE switch. Mijn infrastructuur is ookniet veranderd met de komst van KPN 


Kunt u het merk en type van die switch geven?


netgear GS105E