Skip to main content

Kreeg vandaag iemand aan de deur , hij leek wel van KPN, met speciaal overstapaanbod voor mensen in mijn buurt vanwege klachten over de aanleg van glasvezel. Het aanbod staat miet op de site omdat het speciaal voor mensen met klachten is. Ik zal morgen gebeld worden door  een 023 nummer om de deal te bevestigen en kpn monteur in te plannen voor de overstap. Kan het aanbod binnen 14 dagen herroepen maar twijfel nu erg of dit wel klopt en dit soort speciale abonnementen aan de deur worden aangeboden? 

Hallo @Loeloeloe ,

Het lijkt erop dat iemand aan jou wil verdienen. 

Vermoedelijk kun je beter zelf het heft in hand houden. Je kunt gewoon zelf een abonnement afsluiten via internet , telefonisch via 0800-0402 of desnoods in de KPN-winkel. 

Op de website zie je acties staan. Je kunt momenteel kiezen uit vier verschillende acties : 

https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/?icid=toptaak1-internetentv


Hoi Noordzee

il denk dat je gelijk hebt. Ik vraag me alleen af of ik nu al bedonderd ben. Ik heb wat adresgegevens en iban laten intypen, verder niet, ook niets getekend ofzo 

 


Hey @Loeloeloe! Welkom hier:smile: . Altijd goed om even te controleren of het aanbod dat je ontvangen hebt, wel klopt. Als ik je bericht zo lees, dan klinkt het legitiem. De werkwijze klopt in ieder geval. Je krijgt iemand aan de deur, die doet het aanbod. Je ontvangt een bevestiging en wordt (meestal) binnen 24-48 uur gebeld om de bestelling te bevestigen en om een afspraak in te plannen met een monteur. Aan de deur worden erg scherpe aanbiedingen gedaan! Als je dan toch overweegt om over te stappen, dan zijn dit de aanbiedingen waar je tegenaan wilt lopen:yum: . Afijn, je kunt ook direct bij ons (online of via de klantenservice) bestellen. Check ons aanbod via de link die Noordzee zojuist heeft gedeeld.

Als je het toch niet helemaal vertrouwt, vul dan even je adresgegevens in in je profiel en laat even een berichtje achter als je dat gedaan hebt. Ik kan voor je nakijken of het klopt dat wij rondlopen bij jou in de buurt!

Hoor graag :slight_smile:

 


Hoi Lisa

ik heb mijn adresgegevens zojuist ingevuld in mijn profiel. Wat mij bevreemdt is dat ik de bevestigingsmail eindigt met de voornaam

vd persoon die aan de deur was en dat het ook niet duidelijk is hoe en waar ik de overeenkomst kan annuleren (moet binnen 14 dagen)
hoor graag van je!

 


Hey @Loeloeloe! Dankjewel. Ik kan met zekerheid zeggen dat daar gelopen word. Ook klopt het dat de bevestiging eindigt met de voornaam van de verkoper. Je klantnummer is nog niet bekend bij ons. Het is op dit moment nog een pre-order. 2Contact (de partij die jou gaat bellen), legt de order bij ons in. Je kunt tijdens dit gesprek aangeven dat je toch afziet van het aanbod. Zij annuleren dan deze pre-order. Mocht je wel tevreden zijn met het aanbod, dus nadat 2Contact contact met je heeft opgenomen, nemen wij het stokje over. Je kunt dan ook bij ons terecht om vragen te stellen over je bestelling/abonnement. 2Contact gaat dit allemaal ook nog aan je uitleggen:blush:.  

De 14 dagen bedenktijd gaan overigens pas in wanneer het abonnement ingaat. Check 'Bestelling annuleren of wijzigen' op kpn.com.


Bedankt Lisa voor t nakijken, en goed te weten hoe dit verder werkt. Fijne dag