Skip to main content

KPN,

 

Via de chat aangegeven dat de verbinding internet/wifi slecht is.

Een heel verhaal verteld, testen gedaan met de medewerker, toen viel alles uit. (slecht internet)

Weer naar de chat weer het hele verhaal, medewerker ging naar logistiek bellen ( ivm nieuwe modem)wachten wachten en wat denk je weer de chat weg. (slecht internet)

Weer naar de chat en weer een medewerker aangegeven wat er is gebeurt en in kort het verhaal verteld.  En zegt hij doodleuk je krijgt geen nieuwe modem!!, maar ik moest mijn tel nummer geven en ik zou gebeld worden. Na 2 weken nog niets gehoord.

Gisteren weer naar de chat. Weer het verhaal in het kort. Hij zegt weer je krijgt geen nieuwe modem.

Zeg ik tegen hem kan je de chats niet nalezen dan want ik kan de chats niet terugvinden en ik krijg ook geen kopie hiervan. Hij gaat kijken en had de naam van de collega gevonden en die zou mij vandaag terugbellen tussen 14:00 en 15:00 uur NIET DUS!!

Vandaag werkt de chat niet dus bellen. Geef ik weer aan wat er gebeurt is en weer het antwoord je krijgt geen nieuwe modem. Ik zeg tegen hem ik heb niet om een nieuwe modem gevraagd dit is mij door jullie KPN aangeboden maar door de slechte internet viel steeds de verbinding weg. Maar zeg ik tegen hem ik zou vandaag teruggebeld worden en dat is niet gebeurt dat kan je toch zien in de chat geschiedenis?  Onduidelijk verhaal maar kwam hier op neer je krijgt geen modem maar ik zal een verzoek neerleggen bij logistiek maar reken nergens op. Dus ik moet betalen voor slecht internet enz enz… Dus we m moeten maar overstappen naar Ziggo

Heeft u een DSL verbinding die misschien gewoon heel traag is? Omdat u heel ver bij de centrale vandaan woont? 


Ik heb toen een een nieuwe modem gekregen V10 omdat ik hetzelfde probleem had.

2 versterkers gekocht en waar de versterker staat werkt deze goed. Dit zou beteken dat ik minimaal 4 versterkers nodig hebt ( ik heb er nu 2) vaste aansluiting naar TV ene keer goed beeld en de andere keer bagger. Toen kreeg ik een nieuwe modem de V10 en alles werkte beter en nu jaren later weer hetzelfde probleem…. Ga ik naar de buren die hebben Ziggo hetzelfde huis als wij daar is mijn verbinding wel goed en komt de buurman hier heeft meteen een slechte verbinding…

aansluitkast is 20 meter verderop.

 


Wat zegt deze site over uw aansluiting? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Graag een schermafdruk zonder uw adres.

 


pakt de schermafdruk niet bij afbeeldingen


 


Hallo @brabusje, welkom op het forum! Vervelend dat je last hebt van een wegvallende verbinding. Of je daarvoor een nieuw modem krijgt wordt bepaald door ons technisch systeem. Als dat systeem tijdens het eerste contact wel wees op een nieuw modem dan zal de medewerker dat benoemen. Maar als het systeem dat bij later contact niet meer vindt, dan kan de medewerker daar ook niets aan doen. 

 

Je bent nu hier beland, dus ik kijk graag even mee wat nou precies het probleem is. Ervaar je alleen een slechte wifi, of valt ook je bekabelde verbinding uit? Als de boel uitvalt, hoe branden op dat moment de lampjes op de Experia Box? Vul ook je forumprofiel in, dan kan ik kijken wat je nu daadwerkelijk voor verbinding hebt (koper of glas, aangezien beide beschikbaar is), en of ik daar problemen in zie.