Skip to main content

In mijn bestelling is opgenomen dat ik KPN heb gemachtigd om mijn abonnementen bij mijn vorige service providers op te zeggen.
Ondertussen is een mobiel abonnement overgezet en is internet en tv van KPN actief gemaakt op 29 december. Over alle stappen is uitbundig gecommuniceerd door KPN.

Vanuit KPN en ook vanuit Ziggo heb ik nog geen (verwachte) datum gezien, waarop mijn abonnement bij Ziggo afloopt.
Ik zou het zeer prettig vinden om hier meer zekerheid over te krijgen, dus bijvoorbeeld  als er een opzegging naar Ziggo gaat, dit ook bevestigen naar de klant / en-of de bestelstatus bijwerken?


 

Hoi @J1Huisman, welkom op het forum.

Bij overstap service hoor jij bij elke stap een bericht te ontvangen. Je hebt van ons een orderbevestiging ontvangen, als de overstapservice goed is doorgegeven kun je dat terug vinden in de orderbevestiging. Jij hoort van Ziggo een bevestiging van opzegging te krijgen. Heb je die in de tussentijd misschien al ontvangen? Zo niet kijk ik graag met je mee.


Hi @Hanna_ 
Dank voor je reactie,
Je antwoord is helemaal helder en beantwoordt 100% mijn vraag.
Maar ik heb vandaag via chat contact gehad met KPN servicedesk, omdat ik nog steeds geen voortgang zag qua communicatie door KPN of Ziggo. Je collega heeft het voor mij nagezocht, en vastgesteld dat in het betreffende systeem geen opzegging was geregistreerd. Vervolgens heb ik op haar verzoek zelf Ziggo gebeld en mijn abonnement opgezegd. Ondertussen heb ik daarvan een bevestiging in de mail ontvangen. Voor de financiële afhandeling zijn afspraken met KPN gemaakt.
Groet,
Jeen.


@J1Huisman, fijn om te horen dat het via de chat opheldering hebt gekregen en dat het inmiddels is opgelost.