Skip to main content

In omgeving warnsveldseweg zutphen is al sinds maandag avond storing. Eerst nog sporadisch internet/wifi en tv maar woensdag ochtend viel hier alles uit. Tot nu toe nog geen signaal en wordt er nogsteeds storing gemeldt door kpn. Maar ondanks dat ik mij opgegeven heb voor updates is er nul communicatie over hoe lang het gaat duren en wat er aan de hand is. Elke dag wordt de eindtijd van de storing opgeschoven, totaal geen perspectief. 

Hoe lang gaat dit nog duren?

Hoi @Lieds, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Ik heb even gekeken en voorlopig staat de verwachte oplostijd op vanmiddag. Dit is geen garantie. Kan nog uitlopen. Ik kan ook niet echt achterhalen wat er nu precies aan de hand is behalve dat er iets met de kabel aan de hand is. Hopelijk lukt het ze vandaag nog op te lossen. 
In ieder geval krijg je een sms als de storing verholpen is en je hebt je daar voor aangemeld


Dat mag ik hopen na zoveel dagen. Elke dag is het in de ochtend en even later eind vd middag opgelost als geschatte tijd. Van buurt bewoners begreep ik dat maandagmiddag bij werkzaamheden de kabels zijn geraakt, elke dag zie ik telecom busjes staan dus ze zijn iets aan het doen. Maar snel oplossen is blijkbaar niet mogelijk.

Hier hebben we al dagen ziekenboeg en een filmpje is het enige wat hier wat verlichting lijkt te geven. Maar ondertussen is de mobiele bundel ook helemaal op incl de extra 5gb. Ik kan niet dagelijk 2gb als niet meer bijkopen. Het vliegt er door, naast filmpjes zijn er ook nog de dringende internet zaken die moeten gebeuren. 

Fingers crossed dat het lukt vandaag!


@Lieds,

Heb je een mobiel abonnement bij KPN? Dan kan @Bart_Z wellicht iets betekenen met een gratis data bundel van 50 GB.


@King006 ja klopt mobiel internet via kpn. @Bart_Z kan dat? Het is wel van de zotte dat ik door alles wat ik normaal thuis op wifi doe nu door mijn bundel ben


@Lieds,

Zet je mobiele nummer even in je profiel. Overal waar privé bijstaat ziet alleen KPN. 


@King006 @Bart_Z profiel aangevuld zojuist


Ik heb zojuist de Extra bundel voor je aangevraagd. Als deze gereed is krijg je hier een sms van. 


@Bart_Z heel fijn, dankjewel!

Ik kreeg net een sms dat de storing verholpen is. Maar nogsteeds geen internet/wifi of tv. Modem al een reset gegeven, geen resultaat. Lampje van services brandt oranje. Ik kan niet met de kabel testen aangezien mijn computer geen aansluiting heeft. 

Stappen op internet doorlopen en die zeggen storing in het modem, er moet een monteur komen. Zijn er nog andere opties voor ik een dure monteursafspraak maak?


@Lieds,

Werkt het inmiddels weer? 😃 Vaak helpt 30 seconden je modem uitzetten en dan weer aan


@King006 nee helaas, ondertussen aan de lijn gehangen met kpn. Steoom er af, reset van het modem deed wederom niks. Monteur komt woensdag. Uur later een bericht dat er weer een storing is in de wijk dus ik hoop heel even dat dat het euvel is en het zich vanzelf oplost. 

Wel extra mobiele mb's gekregen dus ik zit gelukkig niet zonder internet voor de dringende zaken


@Lieds,

Hopelijk snel opgelost voor je! 😉


Wat een gedoe zeg. Storing dus toch niet in een keer verholpen. :(