Beste mensen, Wie kan helpen, want zowel Glaspoort is bijna onbereikbaar om het probleem af te handelen als bij KPN om het geschikte webformulier te vinden om de klacht in te dienen. Dan maar in de groep. Voor zover ik weet is Glaspoort bezig met de uitrol van glasvezelkabel bij mij in Zandvoort. Destijds heb ik toestemming gegeven voor de aanleg omdat deze gratis is, ondanks dat ik bij een andere kabelaar zit. Zeer voortvarend zijn de hoofdkabels erin gelegd, maar nu de afwerking. Bij mij ligt de aansluitkabel niet goed en is er onderzoek nodig. De glasvezel kan niet worden aangelegd omdat er geen kruipruimte aanwezig is. Iemand van Glaspoort heeft mij geruime tijd terug via de telefoon gemeld dat de aansluitkabel verkeerd ligt en aan de andere kant dient (huiskamer) binnen te komen. Op dinsdag 17 oktober staat er een monteur van KPN voor mijn deur met de vraag of ik kan worden aangesloten op het glasvezelnet. Daarvoor wil hij bij mij in de meterkast de aansluiting te maken, alleen de kruipruimte ontbreekt. Na een moeizame uitleg met risico op schade aan het elektriciteitsnet, maar ook met de conclusie van de monteur zelf hebben we besloten de zaak niet aan te sluiten. De uitrol en de afwikkeling van het hele verhaal laat echt veel te wensen over. Vriendelijke groeten, Jaap Koper.
Hoi
Heeft onze monteur vervolgens ook een ticket aangemaakt? En waar ligt die kabel nu? Steekt die ergens uit de grond bij je gevel?Â
Ha
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.