Skip to main content

Waar kan je compensatie aanvragen na storing?

Op de site wordt ik niet veel wijzer, had een link gevonden maar die werkt niet

Hallo Claudia,

 

Ik zit met hetzelfde voor mijn 86 jarige moeder. Nu ruim 2 weken geen internet, tv en telefoon en ze weten niet wat er aan de hand is. 5 monteurs en nog steeds niets!. Dat laatste is voor instanties heel belangrijk gezien haar zorg di ze nodig heeft.

Heb jij inmiddels antwoord gekregen van de KPN kanjers?

 

Groet en sterkte Michael


Nee nog steeds niet😓

Na 12 dagen is de storing eindelijk verholpen.

Heb 2 bossen bloemen gekregen, maar heb liever compensatie, we mogen wel betalen voor alles maar oh wee als je compensatie wilt, dan hoor je ze niet


Hallo Claudia,

 

Wel het is in ieder geval opgelost. Dat is tenminste nog iets. Bloemen vind ik zelf wel leuk maar zo hoort het niet. Ze zouden tenminste kunnen vragen wat je wilt.

Bij mijn moeder van 86 is het vanaf 7 januari hopeloos. 5 monteurs en geen antwoord of info. Heb zelf om het geweldige noodpakket moeten vragen terwijl ze eerst zeiden dat ze dat niet hadden!

 

Bedankt voor je antwoord. Groet Michael


Wij kregen 1 dag voor het gemaakt werd, een noodpakket aangeboden. 

 

Ik hoop voor uw moeder dat ze snel een oplossing hebben 


Hoi @Claudia32, welkom op het forum.

Je kan compensatie aanvragen via kpn.com/vergoeding. Lukt dat niet dan kun je bellen met mijn collega's van de klantenservice via 0800-0402. Bij een storing van langer dan 12 uur kan je namelijk abonnementsgeld terug krijgen. 

@mkmolenkap Jouw situatie is uiterst vervelend, wij zijn er van op de hoogte en helpen jou verder in jouw eigen topic. 


Hoi

Hier enige tijd geen netwerkverbinding gehad binnenhuis. Wil hiervoor een compensatie aan vragen maar er wordt gevraagd naar een 10-cijferig klantnummer. Die van mij heeft 11 cijfers. Dat alle klantnummers 11 cijfers hebben werd ook bevestigd aan de telefoon. Verder kon ik helaas niet geholpen worden.