Skip to main content

Bij netwerkstoringen van langer dan 3 dagen lukt het me niet om via internet compensatie aan te vragen.

Bij mij werkte de telefoon gedurende 9 dagen niet t.g.v. een kabelbreuk.

Ik vind het een slechte service dat deze storing zo lang heeft moeten duren.

Hoe kan ik hiervoor compensatie aanvragen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Gedupeerde, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hebt gevonden!

Wat ontzettend balen dat je meer dan een week zonder telefonie hebt gezeten na een kabelbreuk. We voorkomen het graag, maar soms kan een dergelijke storing nou eenmaal voorkomen. We doen natuurlijk wel ons best om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. In sommige situaties kan dit langer duren, doordat we bijvoorbeeld afhankelijk zijn van andere partijen. Hoe dan ook, ik snap dat het lastig is om zonder diensten te zitten. Bij een storing van langer dan 12 uur heb je recht op een wettelijke vergoeding van 1/30e van jouw abonnementskosten per dag dat je zonder diensten hebt gezeten. Ik begrijp dat je geprobeerd hebt om deze compensatie online aan te vragen, maar dat dit niet gelukt is. Ik kijk graag of ik je alsnog verder kan helpen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?