Skip to main content

Hallo. In februari dit jaar heb ik 3 dagen geen internet en tv gehad door een storing. Nu wachten ik op compensatie maar zag dat ik dit zelf moet aanvragen? En dat de kalender niet langer dan een maand terug gaat? 

Hoi @Giesco, welkom hier. 

De vergoeding voor netwerkstoring kun je zelf aanvragen inderdaad. Dit kan niet verder dan 30 dagen in de geschiedenis. Wil je je profiel voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan zal ik de vergoeding in orde maken. 


Hoi Bart.

Dat zou heel fijn zijn! Ik heb mijn profiel ingevuld

Dank je alvast!

 

Groet Conny


Bij deze in orde gemaakt. Je zult het bedrag op de volgende factuur in mindering zien. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten. 


Heel fijn. Top service! Bedankt! 


Graag gedaan.


Goedemorgen,

Na een storing van 12 dagen probeer ik inmiddels al 3 dagen het vergoedingsformulier in te vullen.    Na het invullen van de laatste 3 cijfers van mijn bankrekeningnr krijg ik telkens de melding ,, er is iets fout gegaan,probeer het later opnieuw” Is dit op een andere manier aan te vragen?


Vul je de laatste 3 cijfers van je Iban wat KPN gebruikt (voor je internet abonnement) voor de maandelijkse factuur (zie factuur)?

 


Ik vul idd de laatste3 cijfers in van mijn bankrekening waarvan het abonnements geld van betaald wordt


Ik neem aan dat het om internet gaat. Wat je nog kunt proberen is om dit via een mobiel te proberen en niet verbinden met Wifi maar via je 4/5g zodat je nu ook je klantnummer moet invullen.

 

Probeer je al het via 4/5g dan probeer je het via WiFi zodat je alleen je laatste 3 cijfers van je Iban hoeft in te vullen.


Heb het nu met 4G geprobeerd,wel de mogelijkheid gekregen om mijn klantnr in te vullen en de laatste 3 cijfers maar weer diezelfde foutmelding


Ik zou zeggen wacht nog een half uur. Na een paar keer proberen (bij een foutmelding) wordt de toegang tijdelijk geblokkeerd. Anders moet iemand van KPN forum je verder helpen.


Ga t zometeen nog eens proberen, alvast bedankt voor het meedenken. Top