Skip to main content

Zoals bij jullie bekend zou ik compensatie krijgen voor 13 dagen geen gebruik kunnen maken van jullie diensten. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en ook dit bevestigd gekregen. Vervolgens heb ik met een andere collega mijn abonnement op nieuw bekeken en aangepast... hiervan heb ik inmiddels een bevestiging gekregen maar er word niets vermeld over mijn compensatie.. word deze echter wel als nog op de komende factuur verrekend?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @Ramon Daniels, welkom op ons Forum!

Wat vervelend dat je bijna twee weken geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Gelukkig werkt alles inmiddels weer!

Heb je inmiddels al duidelijkheid over de compensatie? Is dat niet het geval, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor je kijken of er een vergoeding voor je klaar staat.


Hey José 

 

Nee ik heb nog niets vernomen

 

Mvg Ramon Daniels 


Helder @Ramon Daniels. Ik zie dat je jouw gegevens nog niet in je profiel hebt ingevuld. Zou je dat willen doen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even voor je kijken.


Done


@Ramon Daniels Dankjewel voor het invullen van je gegevens. Ik heb mijn collega die je hebt gesproken over een vergoeding een bericht gestuurd met het verzoek dit op te pakken zodat de vergoeding geregeld wordt. Ik wacht even haar reactie af! Ik kom uiterlijk maandag bij je terug.


Okay thanks.


Hoi @Ramon Daniels, ik heb terugkoppeling van mijn collega die jou eerder heeft gesproken over een mogelijke vergoeding. Zij geeft aan dat de klacht hierover niet is opgepakt, daarom heeft ze opnieuw een klacht aangemaakt. Er zal nog contact met jou worden opgenomen over de vergoeding.


Jeetje wat slecht zeg, eerst zou een vrouwelijke collega dit al in orde maken (Elisa) vervolgens heb ik een mannelijke collega gesproken (volgens mij Mark) en die zag ook dat er een melding was gemaakt en nu toch niet.. kom op, dat kan toch niet...


Ik snap je frustratie, @Ramon Daniels. Ik heb kort contact gehad met Elisa. Zij heeft inderdaad een notitie achtergelaten dat wanneer er geen automatische compensatie op de factuur zou komen, dit handmatig geregeld moest worden voor je. Hier was ook een klacht voor aangemaakt, maar deze is op de één of andere manier niet opgepakt. Mijn oprechte excuses daarvoor! Er is daarom opnieuw een klacht aangemaakt door mijn collega Elisa zodat er alsnog gekeken gaat worden naar een compensatie. 


Hi José, 

 

Bedankt, hopelijk krijg ik snel meer duidelijkheid 

 

Gr Ramon 


Goedemiddag,

 

Inmiddels zijn we zeven dagen verder dus ik denk, ik informeer maar weer eens ;-)

 


Dat duurt zo wel erg lang hè, @Ramon Daniels.  Dan ga ik het zelf met je regelen! Ik zie dat je op 24-9 bij ons hebt gemeld dat je geen diensten had en dat er op 01-10 contact is geweest, toen het was opgelost, over een vergoeding voor de periode zonder diensten. Klopt dat? Dan ga ik de vergoeding van de abonnementskosten voor je berekenen.


Hallo José, 

 

Fijn dat je het gaat oppakken.

Je telling klopt niet helemaal, wij hebben in totaal13 dagen geen gebruik kunnen maken van jullie diensten, pas toen er een grondploeg de defecte kabel bij ons in de straat hersteld had was het probleem verholpen..

Gr Ramon 

 

 


@Ramon Daniels Duidelijk! Ik kom dan uit op een vergoeding van € 32,50. Je betaalde in die tijd namelijk € 74,25 voor je abonnement en 74,25 euro / 31 dagen x 13 dagen = € 32,17. Ga je akkoord met de vergoeding? Dan ga ik hem invoeren voor je.


Hi Jose,

 

Klopt helemaal.. Ik ben dan ook akkoord.

Ik weet dat het gewoon je werk is maar toch…. Bedankt !


Ik heb de vergoeding ingevoerd, Ramon! Helaas te laat voor de factuur die deze maand komt, maar het zal op de factuur van volgende maand in mindering gebracht worden. Geen dank en een fijne dag verder gewenst! :blush:


Beste José, 

 

Kun je nog wat voor mij nakijken?

Ik heb telefonisch een nieuw contract afgesloten en krijg nu weer een factuur van 87,24.

Gaat het nieuwe afgesproken tarief van 54,00 volgende maand in 

 

Hoor het graag, Ramon 


Ha Ramon!

Natuurlijk wil ik even voor je kijken. Ik heb gelijk alles erbij gepakt en denk al te zien waar het door komt. Je nieuwe abonnement is op 29 oktober in gegaan, dit was vermoedelijk net iets te laat om meegenomen te worden op deze factuur. Ik verwacht dat je op de factuur van volgende maand een correctie zal krijgen (naast de vergoeding van € 32,50). De oude abonnementskosten worden dan voor de periode 29 oktober - 3 december vergoed en de nieuwe abonnementskosten worden voor diezelfde periode in rekening gebracht.

Ik wil je vragen om de factuur van volgende maand even af te wachten. Gaat het daar ook niet goed? Dan weet je me te vinden! :wink:


Nou dat word dan een prima factuur denk ik zo..

Wederom bedankt voor het uitzoeken en de moeite..

 

Gr Ramon


Een meevaller na al dat gedoe mag ook wel :blush: Geen dank en wederom een fijne dag verder gewenst!


Goedenavond,

 

Helaas moet ik je toch weer even lastig vallen.

Ik heb enige tijd terug ziggo willen activeren, dit was ivm de laatste F1 race.. Activatie lukte destijds niet dus heb ik een bevestiging gekregen dat deze (nadat ik telefonisch contact heb gehad) waar gecanceld zou worden, dit was ook gebeurt.

Nou krijg ik echter een mail dat de bestelling per 25 januari is doorgezet, das niet de bedoeling:joy:

Waarschijnlijk komt dit omdat er bij mij nog altijd een melding in het zenderpakket stond dat het verwerkt zou worden en is dit na de update als nog doorgekomen????

Graag dit zsm aanpassen

Als het niet duidelijk dan kun je me ook bellen ********
 

Mvg Ramon



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hey @Ramon Daniels,

Dus als ik het goed begrijp, is Ziggo Sport onbedoeld toch nog aangezet? Terwijl het dus eigenlijk was geannuleerd.. Dat is niet zo handig, heb je het zenderpakket inmiddels weer uitgezet?


 


Hey José,

 

Klopt inderdaad, onterecht aangezet.

Uitzetten kan pas weer 24 februari…

 

Gr Ramon 


@Ramon Daniels, als jij het zenderpakket op 24 februari stopzet en mij hier vervolgens een seintje geeft, ga ik ervoor zorgen dat de kosten van het zenderpakket worden vergoed. Vind je dat een idee?