Skip to main content

Op maandag 11 januari om 08:30 uur 'sochtends heeft iemand mijn glasvezelkabel geraakt met een kraan en pas woensdag einde van de middag was dit weer opgelost. Ik wil hier compensatie voor.

Het betreffende formulier (wat ik na lang zoeken gevonden heb doet het nog steeds niet).
Hieronder de ingevulde gegevens, maar als ik hem verzend krijg ik deze foutmelding: 

 

 

Welkom @Mco_boonstra! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Is het gelukt met de vergoeding? :blush:


Hi @Denise_  ik heb gisteren inderdaad maar gebeld aangezien een reactie hier te lang duurde. Als het goed is krijg ik een vergoeding, maar die heb ik nog niet ontvangen dus ik houd het in de gaten. 
Moet wel zeggen dat ik de bereikbaarheid en reactietijden slecht vindt. Het voelt als laten we het zo moeilijk maken, dan haken mensen wel af en dit ervaarde ik totaal niet toen ik nog bij Ziggo zat (ben sinds kort klant bij jullie). Het geeft me het gevoel of ben ik met een groot en log apparaat in conclaaf. 


We hebben het momenteel erg druk, waardoor het langer duurt voor je een reactie van ons krijgt, helaas. Momenteel is bellen inderdaad het snelst. Fijn dat je aan de telefoon verder geholpen bent. Doorgaans krijg je een vergoeding op de eerst volgende factuur. Houd deze dus even in de gaten. Mocht er nou niks op de volgende factuur staan, trek dan gerust aan de bel.