Skip to main content

Goeiemiddag, ik heb 27 september tv en internet aangevraagd (ik kreeg steeds als antwoord dat er een glasvezel probleem is waardoor apparatuur niet verzonden kon) nu eindelijk het pakket ontvangen en komt 18 oktober de monteur (die hopelijk alles werkend krijgt).

Krijg ik nog een compensatie voor het lange wachten? 

Wanneer is het contract in gegaan? Als u al betaald vanaf een bepaalde datum en nog geen gebruik kunt maken van diensten dan kunnen de kosten gedeeltelijk worden vergoed als ik mij niet vergis. Als u nu nog niet betaald is het jammer. Mocht u mobiel afnemen zou KPN misschien een noodpakket kunnen aanbieden. Toch KPN?


Hi @Daphnerd welkom hier. 

  

Wanneer is het contract in gegaan? Als u al betaald vanaf een bepaalde datum en nog geen gebruik kunt maken van diensten dan kunnen de kosten gedeeltelijk worden vergoed als ik mij niet vergis. Als u nu nog niet betaald is het jammer. Mocht u mobiel afnemen zou KPN misschien een noodpakket kunnen aanbieden. Toch KPN?

Dit uiteraard, als er betaald is voor niet geleverde diensten.

Is dit het geval? 


... nu eindelijk het pakket ontvangen en komt 18 oktober de monteur ...

Volgens mij is het al november...


Krijg ik nog een compensatie voor het lange wachten? 

Als u al abonnementsgeld betaald heeft, dan lijkt me het logisch dat u dat terug krijgt.


Wanneer is het contract in gegaan? Als u al betaald vanaf een bepaalde datum en nog geen gebruik kunt maken van diensten dan kunnen de kosten gedeeltelijk worden vergoed als ik mij niet vergis. Als u nu nog niet betaald is het jammer. Mocht u mobiel afnemen zou KPN misschien een noodpakket kunnen aanbieden. Toch KPN?

 

Mijn vraag is bij deze beantwoord, dankjewel. Geen idee of ik m'n bericht nu weg kan halen 😅


Waarom zou dit bericht verwijderd moeten worden? Tevens stelt een medewerker een vraag en u beantwoord deze niet.