Skip to main content
Beantwoord

compensatie / service voor de storingen voor de klanten ?

  • August 26, 2020
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

afgelopen maandag ( 24 aug)  Waren  over de gehele dag storingen regio Rotterdam.  komen ze over de gehele dag volgens de  sms/tekst berichten van KPN.

maandag 24 aug.

12:20  storing

12:23 opgelost

 

13:49 storing

13:53 opgelost

 

14:22 storing

14:30 opgelost

 

15:25 storing

15:36 opgelost

 

16:15 storing

16:18 opgelost,  maar bij mij pas 17:00 uur.

 

hierdoor heb ik ( weer) niet thuis kunnen werken.

Is hier geen schadevergoeding voor ? of ten minste voor alle klanten een kortingscode voor een film  of iets dergelijks als compensatie ??

Beste antwoord door Jan van KPN

Hallo @erikRdam en welkom hier op het forum :)

 

Dat is knap irritant, zeker als je hierdoor niet thuis hebt kunnen werken. Helaas moet ik je teleurstellen wat betreft een schadevergoeding. Alleen bij een storing die langer dan 12 uur duurt kun je via deze link een vergoeding aanvragen. Mocht dit zich in de toekomst onverhoopt voordoen dan weet je waar je hier een compensatie voor aan kunt vragen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2020

Hallo @erikRdam en welkom hier op het forum :)

 

Dat is knap irritant, zeker als je hierdoor niet thuis hebt kunnen werken. Helaas moet ik je teleurstellen wat betreft een schadevergoeding. Alleen bij een storing die langer dan 12 uur duurt kun je via deze link een vergoeding aanvragen. Mocht dit zich in de toekomst onverhoopt voordoen dan weet je waar je hier een compensatie voor aan kunt vragen!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 2, 2020

Hoi @erikRdam , ik heb niks meer van je vernomen en ga het topic daarom sluiten. Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!