Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb me onlangs aangesloten bij KPN internet thuis. Ik had de bestelling geplaatst en een datum gekozen voor aansluiting. Ik heb netjes het pakket ontvangen voor de aansluitdatum en heb het toen aangesloten op de aansluitdatum. Het werkte echter helaas nog niet en heb contact opgenomen met KPN. Aan de telefoon zeiden ze dat er een storing was in de bestelling waardoor deze nog niet goed was doorgezet, dit hebben ze opnieuw voor me gedaan en er zou een verplichte monteur langskomen waarvoor ik speciaal vrij heb gepakt van mijn werk en mijn vrije uren voor heb opgenomen. Prima! Echter op de dag dat de monteur zou langskomen heb ik niemand gezien en ook geen bericht hiervan gehad! Nogmaals contact opgenomen en er zou een nieuwe monteursafspraak worden gemaakt. Hiervoor uiteraard op de dag zelf hiervoor weer een aantal uur vrij voor genomen om thuis te zijn voor de monteur. Wat denk je, er komt weer niemand opdagen en ook geen bericht hiervan gehad. Nogmaals contact opgenomen met KPN en gezegd dat ik dit keer zeker een oplossing wil hebben. Er is weer een 3e monteursafspraak gemaakt en hiervoor weer vrij gepakt van mijn werk. Gelukkig kwam dit keer wel een monteurs langs die netjes van te voren heeft gebeld dat die langs zou komen. Ik zag echter al wanneer het gesprek was af gelopen dat de lampjes op de modem gingen branden, en dit omdat de monteur een kabeltje heeft aangesloten voor mijn aansluiting bij mij in de buurt. Nu snap ik al helemaal niet waarom hiervoor een verplichte monteursafspraak gemaakt dient te worden wat de monteur zichzelf ook afvroeg. Mij is echter een compensatie beloofd voor de dagen dat ik zonder internet heb gezeten, deze heb ik helaas nog steeds niet gehad en ook geen enkel bericht hierover meer gehoord wat ik heel beschamend vind. Ik zou toch heel graag deze compensatie ontvangen en als het aan mij ligt vind ik dat ik ook een compensatie ontvang voor de vrije uren die ik heb moeten opnemen op mijn werk voor een monteur die niet langs is geweest. 

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Adrie

Hoi @Adrie94, welkom hier. 

Wat balen dat het zo gelopen is. Niet bepaald een lekkere start. Gelukkig heb je nu wel diensten. Maar dat had meteen geregeld moeten zijn natuurlijk. De compensatie wordt normaal verwerkt op de volgende factuur. Staat het daar niet op, dan kun contact met ons opnemen. Mag via hier, zorg er dan voor dat jouw profiel van gegevens is voorzien of via 0800-0402. 


Beste Bart,

Dit is nog niet verrekend met de 1e of daarop volgende facturen helaas. 

Mvg Adrie


Ik zie dat die ook nog niet is doorgevoerd. Deze vergoeding voor de tijd zonder diensten kan je zelf aanvragen via de website. 


Beste Bart, 

Dit is niet mogelijk want er is geen storing geweest gedurende die periode. Het gaat erom dat mijn aansluiting nog niet in werking was. Ik wil graag dat het inmiddels wordt opgepakt en ik niet steeds ergens wordt heen gestuurd.

 

Mvg


Van welke tot welke datum heb je precies zonder diensten gezeten? Dat haal ik niet precies uit je verhaal. 


Dat is van 13 september tot 28 september geweest. Ook zijn er 2 monteurs afspraken niet nagekomen zonder enig bericht. 


Ik heb de tijd zonder diensten voor je vergoed. Dit vind je in mindering op de volgende factuur. 


Bedankt. En hoe zit het met de 2 niet nagekomen monteurs afspraken? Ik heb daar 2x vrij voor gepakt van mijn werk. Na mijn weten is er zodra er geen bericht is geweest dat de monteur niet kan langskomen er ook een vergoeding voor verplicht.


Het gebeurt met grote regelmaat dat mensen een dag vrij nemen voor een monteur en dat die dan niet komt. Ik zie dat hier op het forum veel voorbij komen. Maar een vergoeding geeft KPN daar nooit voor.