Skip to main content

Ik heb vanaf Oktober vorig jaar geen of een slechte internet verbinding. Wel tien keer gebeld met KPN maar probleem wordt niet opgelost. In December zo boos en gefrustreerd geweest dat na het zoveelste telefoontje, je staat elke keer een half uur in de wacht, een afspraak gemaakt voor een monteur. Deze is de week voor kerst geweest en heeft geconstateerd dat er iets niet goed was in de centrale. Dit ging hij veranderen en belde mij na die tijd dat hij de eerste week van Januari terug zou komen. Verder niets meer van gehoord. TV kijken ging nog steeds niet en internet werkte voor geen meter. Vorige week weer begonnen met bellen en na drie maal iemand aan de telefoon gehad die voor mij een afspraak met een monteur kon regelen, dit zelfs nog dezelfde dag. Monteur is geweest en heef een nieuw modem geplaatst. Probleem opgelost.  Mijn vraag is nu, hoe wordt dit door de KPN gecompenseerd ? En dan heb ik het nog helemaal niet over de ellende die je hier een half jaar mee hebt. Het beste netwerk ven Nederland, ik heb zo mijn twijfels. Ik neem aan dat hier wel op gereageerd door de KPN en dat het het geen half jaar duurt.

Het netwerk is één van de beste ter wereld maar er kan natuurlijk altijd ergens een draadje of stekkertje niet goed zijn. Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Ik raad u aan om schriftelijk een klacht in te dienen. Dat kan hier