Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb sinds vorige week vrijdag geen glasvezel meer (of naja had, het is zojuist opgelost). Via de chat is er een monteur geregeld, die kwam afgelopen dinsdag. Die gaf aan: ja, er is wel "licht" maar het gaat niet goed in de centrale. Hier moest een externe partij voor komen maar die hebben het druk, dus. KPN had heen idee wanneer deze kwamen. Deze is vanmorgen geweest en die heeft het opgelost.

De woorden van deze meneer waren: "u zat aangesloten op positie 12 ipv 86, dus iemand heeft niet goed opgelet. En ik zeg het liever niet maar de kans dat het nog eens gebeurd is aanwezig"

Dat is allemaal prima maar ik ben inmiddels fors door mijn mobiele data heen dus ik wil toch een soort van compensatie.

 

Ik heb de tool gebruikt op de KPN website, die geeft aan: storing is niet opgelost, probeer het nog eens als de storing is opgelost.

 

Als ik naar de storingstool ga, zegt deze uiteraard: er is geen storing.

 

Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld, die heb ik gesproken.  Uw medewerker vond het maar raar dat ik de tool niet kon gebruiken want het lukte haar wel. Dus ik vroeg om een link want wie weet gebruik ik de verkeerde. Nee die had ze niet voor mij. De hele toon voelde sowieso alsof de medewerker mij aan het afpoeieren was, voel me totaal niet geholpen. Ik moest nog maar eens bellen als het niet lukte, ja dat zal nut hebben want ik werd nu ook gehoord. /Sarcasme

 

Dus nu ben ik hier: hoe vraag ik compensatie aan want via de tool lukt het niet. Vermoed dat dat is omdat de storing alleen op mijn adres van toepassing was.

Ik ben wel enigzins gefrustreerd omdat KPN naar de aannemer wijst om de storing op te lossen, de mw. aan de telefoon vervolgens als het over compensatie gaat dit zo weer terug naar mij gooit. Ik vind dit geen service. Vind het sowieso wat vreemd dat het een week moet duren om een stekkertje in een centrale op de juiste plek terug te steken. Om nog maar niet te spreken over de waarschijnlijkheid dat het nog eens gebeurt. Help ?

Ik denk maar zo, als ik een week niet betaal heb ik ook een probleem.

 

 

Het aantal dagen dat het internet/netwerk voor jouw niet werkte voor 12 uur of langer maal 1-dertigste van je maand-abo-bedrag moet je betaald krijgen. Is een wet voor. Dus iets van 10 euro ofzo.


Dat weet ik maar ik kan het niet aanvragen.


Dat weet ik maar ik kan het niet aanvragen.

Dan wachten tot een KPN medewerker hier reageert. Vul in het privé deel van je profiel alvast de relevante gegevens in zodat men jouw forum account kan linken aan de abo-account. Dit forum doet zodoende dienst als schandpaal voor de klantenservice, die moeten dit eigenlijk gewoon oplossen, wat hebben ze anders voor nut.


Dat is een goede, gedaan, bedankt voor de tip


Nou via de chat kreeg ik het wel voor elkaar. Jammer hoor dat je telefonisch zo ter woord word gestaan. 

 


Hi @jello, welkom op het forum. 

Wat een nare ervaring. Eerst met de wegvallende diensten en daarna nog eens met de medewerker aan de lijn. Gelukkig kan ik wel achterhalen wie dit geweest is en dit intern oppakken. 

Ik vind het fijn om te lezen dat het via de chat alsnog is gelukt. Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken, dit is zeker niet de manier waarop wij willen werken.