Skip to main content

Al enige tijd heb ik last van dat mijn Experiabox problemen veroorzaakt. Zo komt het geregeld voor dat ik halve dagen zonder internet/tv zit. Daarnaast is er vaak niks aan de hand en dan uit het niks heb ik geen internet meer. Alle tools doorgelopen en daar is niks mis mee. De box zit verbonden direct op de kabel en die heeft een directe verbinding met de tv. Dus hier kunnen de storingen niet door komen. Wat kan ik hier aan doen want dit speelt inmiddels al een jaar.

Hoi @SverreE, welkom, goed dat je dit aankaart. Heb je hier al eerder contact met ons over gehad? En heb je een glasvezelverbinding of koper? Vul ook alsjeblieft je forumprofiel in, dan pak ik dit met je op.


Beste Erik,

Ja ik heb destijds toen dit allemaal begon al contact gehad. Toen is alles door gescand en er werd geen probleem aangetroffen. Echter is het toen even weg geweest maar komt het nu weer helemaal terug. Als ik het goed heb zit ik nog op een koper verbinding


Dank voor de gegevens, Sverre! Je hebt inderdaad koper. Hoewel ik niet direct een verbreking constateer vandaag, lijkt je verbinding in z'n geheel wel onstabiel. De kabel zussen je IS/RA punt en je Experia Box, is die nog in goede staat? Hoe lang is deze kabel? Zit er eventueel ook nog een splitter tussen (over het algemeen een klein vierkant kastje). Als dat namelijk allemaal in orde is, dan wil ik hier graag een storingsmonteur voor laten komen. Geef dan ook even, in je reactie, een paar momenten deze en komende week waarop monteursbezoek uit zou komen.