Skip to main content

Mijn moeder van 81 moest over van analoge naar digitale radio. Ze heeft tweemaal gebeld met de klantenservice en kwam er niet uit. Ze moest een kastje à € 50.00 bestellen via de site “Randapparatuur”. Hoewel ze heel schrander en scherp is, is dit toch echt teveel gevraagd voor een 81-jarige. Daarom ben ik (haar dochter) gaan bellen en kreeg Johan aan de telefoon. Het was in een mum van tijd geregeld. Het kastje van € 50.00 bleek niet nodig te zijn. Een gratis kabel was voldoende. Johan heeft deze kabel opgestuurd en mijn moeder is heel gelukkig dat ze nu weer muziek in huis heeft. Johan, dank je wel, ook  en vooral namens mijn moeder!

 

@JdJong Je moeder luisterde nog analoge radio via Ziggo, niet via KPN. Ik ben wel benieuwd of ze nu digitale radio wel via KPN luistert… :wink:

Piet.


Aaaah, stom-stom-stom! Ik heb zelf alles van KPN en daarom automatisch jullie aangeschreven. Maar ik ben zéér tevreden hoor!


Aaaah, stom-stom-stom! Ik heb zelf alles van KPN en daarom automatisch jullie aangeschreven. Maar ik ben zéér tevreden hoor!

Misschien ook een reactie op het forum van Ziggo zetten… :wink:

Piet.


Aaaah, stom-stom-stom! Ik heb zelf alles van KPN en daarom automatisch jullie aangeschreven. Maar ik ben zéér tevreden hoor!

Dat is natuurlijk altijd mooi om te lezen. Welkom op het forum!