Skip to main content

Hallo kpn! 
 

ik wil even mijn complimenten geven voor de dame die mij vandaag geholpen heeft! Dan bedoel ik niet die muts (ja sorry die snapt er echt niets van) die ik als eerste sprak maar de dame die ik als laatst gesproken heb en maar liefst 45 minuten de tijd voor me genomen heeft…

zij is de enige die ik in de afgelopen dagen gesproken heb die echt luisterde… het snapte… en vervolgens zonder brede technische ervaring met mij de storing verholpen heeft!!

ondanks dat ik zwaar zwaar geïrriteerd binnen kwam stelde ze me gerust en heeft ze alles gefixt!! Wauw!! De vorige wou me gewoon prima laten overstappen maar deze dame nam t probleem serieus en heeft het in orde gemaakt! Beter dan de man die me dure versterkers probeerde aan te smeren vorige week! Wat een onzin was dat!

mocht de laatste dame geen vast contract hebben… geef haar er gelijk 1!!! Zulke mensen moeten jullie koesteren en behouden! Geef haar desnoods een bonus! Ga aub controleren hoe die anderen hun werk doen… dat sloeg namelijk nergens op…

 

hopelijk kunnen jullie haar dit bericht doorzetten en haar nogmaals namens mij bedanken… ik lig nu heerlijk op mn bed via mn wifi en chromecast tv te kijken zonder wegvallende verbinding en zonder problemen!

ben weer helemaal blij met jullie maar dan ook alleen dankzij haar

nogmaals heel veel dank!

liefs

Een weer tevreden klant :-)

 
 

 

Hi klant90, welkom op het forum. 

Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen, maar ook onaangenaam verrast door de collega's die niet goed doorhadden wat er aan de hand was. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik alles even bijpakken en de collega's achterhalen. 

Ik hoor graag van je. 

 


Done :-)


Dankjewel. Ik heb hier werk van gemaakt en alles wat je hier hebt gepost met haar en haar team gedeeld. Dit wordt vast en zeker gewaardeerd. :relaxed:

Dankjewel voor de genomen moeite om dit met ons te delen. 


Het had even voeten in aarde, maar vandaag is eindelijk mijn glasvezel op het nieuwe adres aangesloten. 2 mannen van KPN netwerk hebben ons uitstekend geholpen en wil hierbij mijn dank doorgeven aan deze twee toppers....