Skip to main content

Ik wil graag een compliment geven voor de KPN medewerker die mij vandaag fantastisch heeft geholpen. Zijn naam is Kenan. Ik probeer al twee weken een verhuizing te regelen gecombineerd met een nieuw pakket, maar dat ik niet echt makkelijk. Twee eerdere pogingen zijn op niets uitgelopen: ook die medewerkers hebben hun best gedaan, maar het is niet gelukt. Kenan heeft 45 minuten lang met mij meegedacht, en het is uiteindelijk gelukt. 

Overigens zou ik het mij - als KPN - wel aantrekken dat mensen (en medewerkers) zo veel moeite moeten om iets - op het oog zeer simpels - te regelen. Kenan gaf niet op, waarvoor hulde. 

Graag zou ik in contact komen met het management van KPN om mijn probleem in bredere zin voor te leggen.

Hi @Anna J! Welkom en fijn je bericht! Fijn dat je de moeite neemt om een compliment door te geven en dat je feedback met ons wil delen! :thumbsup_tone4:

Ik ben benieuwd of je ook al een enquête over jouw contact met ons van ons ontvangen hebt? Je kunt daar aangeven dat je teruggebeld wenst te worden en dat wordt dan ook binnen een aantal werkdagen gedaan. De collega's die terugbellen, proberen met de ontvangen feedback onze dienstverlening te verbeteren: daar zijn al mooie en bruikbare dingen uit voortgekomen! 

Als je nog geen enquête ontvangen hebt, regel ik graag een terugbelafspraak voor jou. Wil jij je klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag het klantnummer, postcode en huisnummer (oude en nieuwe adres) en jouw contact telefoonnummer. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. De gegevens die je invult, zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Je klantgegevens gebruik ik dan ook om het compliment aan Kenan door te geven! Altijd leuk! :blush:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je een andere weg gevonden hebt om je feedback kenbaar te maken. Anders hoor ik het graag!


Voor de 2 de keer KPN Gelderlandplein Amsterdam .Daar Telefoon gekocht nu jaar laten problemen met Telefoon die in de war was. Zelfde Mevrouw nog steeds opnieuw super service zoals je nauwelijks meer tegen komt in en winkel. Haar is niets te veel. Zal haar opnieuw aanbevelen in mij n kring van bekenden. Groet Hans van Tilburg


Goedemiddag @Hans vT! Dit soort berichten zijn heel fijn: ga ik intern doorgeven! Dank je wel en een mooi weekend toegewenst!


Ik wil ook graag een compliment geven voor de KPN medewerker die mij vandaag fantastisch heeft geholpen via de telefonishe klantenservice. Haar naam is Puck. Ik probeer via de KPN App mijn zenderpakket aan te passen naar ESPN zoals ik gewend ben en onderdeel is van door mij afgesloten abonnement, maar het blijkt dat KPN zonder duidelijke communicatie mijn abonnement heeft verandererd, waardoor dit niet mogelijk is? Ook is er een storing met mijn account. Na ruim 40 minuten en veel geduld, en vele onsuccesvolle standaard oplossingen en inlogpogingen, bevestigt Puck mij dat ze het zenderpakket toch uiteindelijk heeft weten terug te zetten - na ruggespraak. 

Overigens zou ik het mij - als KPN - wel aantrekken dat mensen (en medewerkers) zo veel moeite moeten om iets - op het oog zeer simpels - te regelen. Ook hier gaf Puck niet op, waarvoor hulde voor haar! 

Ook ik zou graag in contact komen met het management van KPN om mijn probleem in bredere zin voor te leggen.