Skip to main content

Na een weekend te zijn weggeweest, blijft de connection lampje nog steeds groen knipperen. Ook met de aangesloten experia box.

niet geactiveerd ??

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @DarthYoda, welkom terug! Ik zie dat er tussen het plaatsen van jouw bericht en mijn reactie inmiddels een installatiemonteur is geboekt en geweest is. Is het nu opgelost en kan je gebruik maken van onze diensten?


Nee, monteur kon het zelf niet oplossen(?) moet nu voor derde keer zorgen dat er iemand thuis is.

terwijl ik al had gezegd dat het aan de glasvezel aansluiting moest liggen. 


Pff, wat rot!! Ik zie nu inderdaad dat de monteur het niet aan de praat heeft kunnen krijgen. Hij heeft KPN Netwerk aangestuurd en zij moeten dit in orde maken. Hoewel ik me voor kan stellen dat dit voor jou gek lijkt: jij gaf immers al aan dat er iets met de glasvezel aansluiting leek te zijn, is dit wel de juiste manier. Alleen de monteur kan, na constatering op locatie, KPN Netwerk aansturen. Wij kunnen dit niet telefonisch/via het forum. Hopelijk wordt er vanuit KPN Netwerk snel contact met je opgenomen en wordt het probleem opgelost!

 

Nog een vraag: ik zie dat er drie mobiele nummers onder jouw adres hangen. Heb je behoefte aan een gratis weekbundel, omdat je nu geen internet thuis hebt? Laat het gerust weten, ik help je er graag bij.


Gelukkig hadden we nog wel via de normale route internet. 

kunnen we een korting krijgen voor een kids abonnement? Of extra bundel op de tablet. 


Korting kan ik niet voor je regelen! En op het mobiel internet abonnement kan ik de gratis weekbundel niet aanzetten. Het kan wel op één van de mobiele abonnementen. Als ik me niet vergis, loop je dan niet tegen je daglimiet van 8 GB aan en zou je dus jouw telefoon als hotspot kunnen gebruiken voor de tablet. Mocht je dat willen, heb je dan voorkeur op welke van de abonnementen ik 'm aanzet? Of zal ik het op beide zetten?


Zet maar op beide. 
In  ieder geval bedankt. 


Bij dezen voor je geactiveerd!