Skip to main content

Ik heb a manden die elende n de monteurs verzinnen van alles ikzit bij een kerkoren  hoge. Auto’s geparkeerd enerzit een amateur zender iningdie stoort maar er is een ingenieur gebeld van kpn die zou de frequentie anders instellen  dat heeft hij nml al bij meerdere mensen c. gedaan in de straat. Ok laat maar komen die man en wat schetst mijn verbazing meneer de ingenieur vind het nietnodig  met als gevolg hele avonden geen internet en ge tv voorheen bij xs4all nooit last gehad. Kpn neemt de klacht niet serieus wat heb iaan het standaard antwoord wat vervelend voor u. Wt vervelend om te  horen  heeft udit al geprobeerd etc etc  tevens meld de monteur het ligt aan de buitenkabel of kast  ik ga weg bij kpn het enigste wat wel altijd werkt is de maandelijkse in casso daar kun je de klok op gelijk zetten 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Vervelend al zolang storing, hopelijk heb je via ziggo minder problemen.


Goedemiddag @Robert Merk, welkom op ons forum!
Als je wilt denken we hier natuurlijk graag nog even met je mee! Heb je je abonnement gewijzigd naar een KPN abonnement of heb je nog een XS4all abonnement?
In het laatste geval kun je hierover het beste ook even contact opnemen met de XS4all klantenservice (telefonisch op 0203987666) 

Als je een KPN abonnement hebt kijk ik ook graag even mee. Waar loop je precies tegenaan? Wat werkt er precies niet, wat voor apparatuur heb je en hoe heb je alles aangesloten zitten?