Skip to main content

Ik wil heel graag telefonisch of chat contact met een medewerker om informatie te vragen over wijzigen abonnement. Op de site is dit echt niet te vinden, ja als je een zakelijke klant bent natuurlijk wel dan kan je chatten

Ā 

Met vrienelijke groet Sandra van Vliet

Hallo @Sandra van VietĀ , 0800 0402 of chatten.

Ā 


Hoi Jan,

Ā 

Dankje :thumbsup:


De telefoon verbinding wordt tot drie keer toe verbroken echt heel slecht


Goedemiddag,Ā 

Ik heb vorige week digitenne afgesloten, in rijswijk

Hele aardige man, en omdat we ook telefoon van kpn hadden, zou hij de eenmalige kosten van 25 euro schappen. Heel.aardig dachten , maar nu komt.de rekening, met daarop de 25 euro extra

We hebben vorige week de klantenservice gebeld, maar.die.kon niets doen, ze had geen telefoon nummer, geen mail, heel appart.Ā 

Klantenservice is toch service voor klanten?

Wat kan ik verder doen


Op 17 juli belde ik met de klantenservice en kreeg meteen de melding dat er max 1 minuut wachttijd was. Dat viel al snelĀ tegen want het bandje bleef maar doorspelen. Uiteindelijk heb ik twintig minuten aan de lijn gezeten waarbij ik werd geholpen door een mederwetkster die twee keer lang verdween om terug te komen met het antwoord dat zij geen bevoegdheid had. En dat ik zou worden teruggebeld op woensdag. Vervolgens ging ze stoicijns door met haar eigen protocol van vragen aan mij terwijl ik uiteraard de teller hoorde lopen.

op woensdag ben ik 1 keer anoniem gebeld. Dus terugbellen geen optie. Tja, ik heb ook een leven buiten mijn haperende ontvangstkastje.

vanmorgen zag ik op mijn kon rekening dat dit geintje mij ā‚¬20.00 kostšŸ˜³šŸ˜³

en zodra ik weer ga bellen loopt de teller weer.

wat een vreselijk slechte service!


Tja, dan heb je gegoogled en ben je bij een doorverbinddienst terecht gekomen. Die kosten ā‚¬ 1 per minuut.

Voortaan dus onderstaande nummer bellen voor kpn. Dat is gratis.

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voorĀ de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden


Dank voor je tip. Toch raar dat kpn dat niet kan verbieden. Is toch misleiding van je klanten.

Ā 

Ā 


KPN kan helemaal niks verbieden wat andere bedrijven doen. enige wat ze zouden kunnen doen is als ze er misbruik van maken en hun klanten niet juist informeren voor de kosten een melding maken bij de ACM die dan of een boette oplegt of het nummer uit de lucht haalt.

Voor alsnog is het allemaal legaal wat er gebeurt, en ja het blijft schimmig en riekt naar oplichting maar het mag.