Skip to main content

Graag wil ik in contact komen met de afdeling Save. Mijn laatste contact met KPN via chat en telefoon is zo onbevredigend. We zijn al jaren trouwe klant. Afgelopen dinsdag met een simpele vraag om een tweede ITV kastje spookt het nu nog steeds door mijn hoofd. Eerst had ik een man aan de chat. Ik had twee bakjes. Einde chat. Daarna een vrouw in de chat. Oh dus het klopt niet. Zal ik het dan ook administratief in orde maken? Dan is meteen duidelijk wat u heeft. Is prima. Blijk ik ineens een nieuw jaarcontract te hebben met een Husselabonnement. Ik heb al jaren het oude Alles in 1 pakket van KPN inclusief ESPN. Wij waren zeer tevreden met dit contract. Telefonisch contact. Helaas ik kan dat niet terugdraaien, mijn collega die dat heeft gedaan belt u terug. Helaas, ze belt niet. Woensdag weer via de chat. Weer een andere man. Ja dit had niet zo gemogen. Zij had u moeten attenderen op een nieuw contract. Lastige is dat wij u niet terug kunnen zetten omdat uw oude contractvorm niet meer bestaat. Ik kan u wel een jaar ESPN gratis aanbieden. Nee dat is niet wat ik wil. Ik wil mijn oude contract terug. De backoffice kan dit wel maar dat is niet zo maar klaar. Kan een paar dagen duren. Dat vind ik niet erg. Dan krijg ik telefoon omdat ik heb gezegd dat ik er een klacht van wil maken. Helaas de laatste man heeft wel gezegd dat het kan, maar dat klopt niet. Ter compensatie kan hij mij wel een half jaar ESPN gratis aanbieden. Dat is raar, de vorige kon een jaar geven. Oké, dan een half jaar en een eenmalige korting ter waarde van het andere half jaar. Ik wil mijn contract terug. Gelukkig is nu wel de einddatum van mijn nieuwe contract eruit gehaald. Ik kan per maand opzeggen. Maar zo ga je toch niet met klanten om? Op dit moment hebben we het aangepaste contract zonder ESPN. Wie kan nu nog helpen?

Vul je profiel even zo veel mogelijk. Als een moderator aan dit topic toe is,  kan hij/zij direct in de systemen induiken. Dan kan er even rustig gekeken worden wat er nu allemaal gebeurt is, en hoe het te herstellen is.


Er zou altijd 14 dagen bedenktijd (wettelijke norm) in acht moeten worden genomen voor het aanvaarden van een nieuw abonnement. Vergissingen / fouten kunnen  altijd voorkomen,
-maar dan nog-,  als er iets anders wordt voorgesteld of “doorgedrukt”, van wat beslist niet gewenst is, en dit wordt kenbaar gemaakt, moet simpelweg alles naar de oude situatie worden hersteld.


Hoi @Ingridrusschen, welkom op ons forum!
Dat is wel knap balen inderdaad!
Deze afdeling is helaas alleen telefonisch bereikbaar via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service (daar krijg je eerst een normale medewerker, die kan je dooverbinden)

Ik zie dat je ze inmiddels al wel gesproken hebt en het ook al bij de klachtenafdeling geweest is.
Het is technisch niet meer mogelijk je abonnement terug te draaien.