Skip to main content

Doodziek worden wij van de verbinding wifi en tv.

Geen email om je klacht in te dienen.

Menu KPN heeft constant storing: oops! 😠

Ik wil gewoon iemand aan de telefoon!!

 

0800 0402. Gratis.


@HGD heb ik geprobeerd maar dan krijg je geen persoonlijk gesprek maar een bandje met een keuze menu en daarna een bericht om het online op te lossen...


Dat klopt, het VRS (voice response systeem) probeert eerst een mogelijke online oplossing voor je te vinden. Blijf aan de lijn en hang niet op als je het bericht ontvangt, na een korte pauze wordt je doorgezet naar een medewerker.

Je kan ook het gesprek beginnen met “ik wil een medewerker spreken”


@RBxx Dankjewel, ik ga het weer proberen…

 


Of vertel hier het probleem.  We helpen je graag.


@Joep1965 een paar jaar geleden heeft een medewerker van de KPN alles aangesloten dus op de juiste manier.

We merken dat de zowel de wifi als de tv verbinding het laatste jaar zeer slecht is.

Mijn dochters krijgen onlineles van school maar ondervinden steeds storingen. De tv hapert, opnames verdwijnen, ab reageert niet, het is elke dag wel wat. En chagrijnige dochters …

Wat bedoel jij met een strategische plek?

 


Chagrijnige dochters is natuurlijk niet uit te houden dus je hebt dringend hulp nodig.  Welke experiabox heb je? Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloze verbindingsets? Gebruik je al Wi-Fi versterkers?


@Joep1965  ik ben weer thuis 😁

Experiabox v10

Tv ontvanger Motorola vip1853

Die is rechtstreeks bekabeld aangesloten met de experiabox.

Boven hebben we 1 wifi versterker Dlink.

Heb je hier iets aan? Wij niet 😅

 

 

 

 


Ik zie zo 2 dingen die me niet aanstaan.  Een oude Motorola.  Die wordt vervangen. Ik zal de link voor je opzoeken en die dlink bevalt me ook niet 😉  Het moet anders. Ik ga even kijken of ik de omruillink kan vinden.


Hier kan je de ontvanger omruilen. Doe vanavond de Wifimanager  eens. Wel de dlink weghalen. 


@Joep1965 de ontvanger is voor vervanging aangemeld! Super!

De wifi manager had ik al geprobeerd, maar ga ik nogmaals doen.

Super bedankt voor je hulp!


Laat je even weten hoe het afloopt? Want dan ben je er nog niet....