Skip to main content

Wij hebben sinds gistermorgen geen internet meer. KPN is wat aan het vernieuwen. Goede communicatie! #not. Wij wisten en weten van niets.

Monteur heeft Spoed en Herstel geïnformeerd.

Hoe lang duurt het voordat die contact opnemen?

Hi JGT, welkom hier.

Het snelste is om contact op te nemen met de klantenservice. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. Ze zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.” 


Heb ik al gedaan. Die zeggen wachten op afdeling spoed & herstel. Maar dat kan wel een paar dagen duren voordat die bellen. Wellicht een andere interpretatie van spoed?


Hoi @J.G.T.,

Ik begrijp je frustratie, de afdeling Spoed en Herstel reageert altijd zo snel mogelijk. Sommige dingen vallen helaas niet met één druk op de knop op te lossen, dus soms is ‘zo snel mogelijk’ een paar uur of een paar werkdagen. Mijn collega's zullen jou als het goed is op de hoogte houden. 


Het is nu zaterdagavond. Nog geen internet. Wel een noodpakket met mobilewifi en digitenne gekregen. Deze heeft alleen npo 1, npo 2, npo 3 en TVNH. Geen Netflix. Dat schiet ook niet op.

Klantenservice ook weer gebeld. Deze geeft aan dat wij misschien wel 6 wk gebruik moeten gaan maken van het noodpakket. No way dat we dat doen. Overstappen naar andere aanbieder gaat 5 weken sneller.

Al meer dan 20 jaar klant. Ongelofelijk dat ze je zomaar kunnen afsluiten onder de noemer migratie.