Skip to main content

Op 2 september is mijn internet bij Telfort van de ene op de andere dag afgesloten, omdat er een andere provider internet zou leveren op mijn adres. Dit kon Telfort niet meer terugdraaien, omdat het te korte termijn was. De oorzaak was vrij snel gevonden: de mensen in het appartement onder mij zijn verhuisd en de nieuwe bewoners hebben hun abbonement bij kpn over laten zetten. Kennelijk gaat er in het systeem bij KPN iets mis met de huisnummer toevoegingen. De enige optie voor mij was om een nieuw (duurder) abonnement bij KPN af te sluiten. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan, maar ik zit nog steeds zonder internet, omdat waarschijnlijk nog steeds de fout in het systeem staat. Ik heb afgelopen weken uren met de klantenservice gebeld, maar kom geen stap verder. Ik krijg ook iedere keer hetzelfde antwoord: front office kan niet zien wat de back office doet. Van de back office krijg ik alleen smsjes. Zo zou er afgelopen dinsdag een monteur langs komen. Die is de dag ervoor geannuleerd, omdat de internetverbinding nog niet klaar zou zijn. Vandaag ontving ik een smsje om toestemming te geven voor een nieuwe lijn. Dit kan niet kloppen. Er ligt gewoon een lijn, ik heb het kastje van kpn aangesloten en die wordt herkend. Er hoeft alleen nog data over de lijn. Ik heb vandaag weer gebeld met de klantenservice en die zouden hebben gevraagd of back office contact met mij opneemt, maar ik heb nog niks gehoord. Graag zou ik dus in contact komen met de back office om dit probleem te verhelpen

Hoi @mf000. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie. Ik heb helaas zelf ook niet de mogelijkheid en heb daarom zojuist gevraagd aan onze backoffice om telefonisch contact met jou op te nemen. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze backoffice inmiddels al contact met jouw heeft opgenomen. Als ik jou nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik het graag van je!


Hoi Vikash,

Back office heeft nog steeds geen contact opgenomen. Ik heb nog meerdere malen met de klantenservice gebeld, waar steeds wordt aangegeven dat ik alleen maar kan wachten. Dus als je hier nog iets in kunt betekenen, graag. Inmiddels zit ik al een maand zonder thuis internet 😕


Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!