Skip to main content

Het valt mij op dat het Telecommunicatiebedrijf KPN vooral bezig is met Tele en heel weinig met Communicatie. Contact met de Klantenservice is haast onmogelijk. ‘s Avonds is er geen telefoonnummer beschikbaar en via de website en e-mail is het altijd onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice.

Ook binnen MijnKPN is het onmogelijk om een bericht naar de klantenservice te sturen.

Dan blijft alleen de digitale assistent over. Dat is wel lachwekkend, maar je krijgt geen antwoord op je vraag. Na drie kwartier zoeken geef ik het op. Of ik ooit mijn vraag kan stellen is nog een raadsel.

ik vind dat bepaald niet klantvriendelijk. Hebben meer mensen hier last van?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

@Rinus Bodbijl 0800-0402 zou toch normaal moeten lukken om contact te krijgen :thinking:


U kunt bellen, chatten  Twitteren en Faceboken. Maar natuurlijk niet midden de nacht. 


U kunt uw vraag gewoon hier op het forum stellen...


Hallo @Rinus Bodbijl ,

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Voor storingen zelfs 24 uur per dag. Voor andere vragen zijn ze bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tussen 8.00 en 17.00. Gelukkig niet middenin de nacht of op zondag, want de KPN-medewerkers hebben ook hun rust nodig. 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)

 

Verder is KPN nog bereikbaar via Twitter en Facebook. En als het geen haast heeft, kun je hier op het forum ook jouw vraag kwijt. Hier zitten ook KPN-medewerkers voor als andere forumleden jou niet kunnen helpen. 

 


Nou ik vind het zeker enorm onduidelijk. Je wordt van de app naar de site gelinkt- vervolgens kun je onmogelijk telefoonnummers of contact gegevens vinden, zonder dit forum op te zoeken. Je moet het maar snappen... 

 

Ik niet want ik wil gewoon een vraag stellen buiten alle andere opties die er staan. Maar dat lijkt onmogelijk! Dat is echt eenzijdige communicatie mensen  

en waar is bijvoorbeeld de hierboven genoemde link makkelijk terug te vinden. 

 

 

 


@Marikeanne hoe had u het dan gewild? Op de site bij het deel service staan alle contactmogelijkheden.


Ik zit met een surface pro die niet werkt. Dat staat er niet tussen 


Ik zit met een surface pro die niet werkt. Dat staat er niet tussen 

Lees dit topic eens:

https://forum.kpn.com/kpn-extra-diensten-92/zit-er-garantie-op-het-welkomstgeschenk-surface-go-3-559839


Nooit problemen gehad. Altijd binnen enkele minuten iemand aan de telefoon. Contract vernieuwen, altijd met een mooie korting, of een storing melden. Ook opzeggen ging perfect. 

 

Nu , uiteraard met de laatste mooie aanbieding, weer klant. 


Wat voor vraag ik ook stel via 0800 0402 ik krijg niemand te spreken het enige antwoord wat ik krijg is dat ze me niet kunnen helpen waardeloos voor een telecom bedrijf die zonder bericht mijn abonnement zomaar met 10 euro verhoogd,


Kan je vertellen over welk abonnement het gaat?? 


Wat voor vraag ik ook stel via 0800 0402 ik krijg niemand te spreken het enige antwoord wat ik krijg is dat ze me niet kunnen helpen waardeloos voor een telecom bedrijf die zonder bericht mijn abonnement zomaar met 10 euro verhoogd,

Hallo @tarbel KPN is op zich goed bereikbaar, via telefoon, 0800 0402, voor storingen zelfs 24/7, via Facebook, Twitter en dit forum.

KPN verhoogt nooit ‘zomaar’ een abo met 10 euro, dan moet je toch echt iets aan je abo gedaan hebben of een lopende korting is komen te vervallen.