Skip to main content

Goedemiddag,

Gisteren heb ik glasvezel internet aangevraagd en vandaag kreeg ik een terugbel verzoek.

Helaas kan ik niet bellen, is er een andere manier om privé contact op te nemen met een van de medewerkers?

WhatsApp of FB Messenger of via email of prive bericht hier?

 

Mvg, Cornelis Brouwers

Hallo @Cornelis Brouwers ,

Je kunt met KPN contact opnemen via 0800-0402, Facebook of Twitter.  Of je gaat langs bij een KPN-winkel. 

KPN is niet bereikbaar per e-mail of chat. 

 

En voor jouw vraag wat minder handig: 

Op dit openbare forum kun je ook je verhaal kwijt, maar er is hier momenteel wel een wachttijd van ongeveer vijf dagen. Een privé-bericht sturen is niet de bedoeling. 

edit 29-12-2022 : De wachttijd is nu minder dan twee dagen.  

 


Beste @Cornelis Brouwers, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. We hebben dan waarschijnlijk extra informatie van je nodig. Het is wel belangrijk dat je dan even contact met ons opneemt. Jij hebt geen mobiele telefoon? Kan je dan wellicht die van een familielid/vriend/buurman/-vrouw lenen?


Ik zit hier ook mee eigenlijk. Heb sinds gisteren prima interpret van KPN, maar voor mij is het (vanwege doofheid) ook wel handig om via tekst te kunnen communiceren als dat nodig is. 

 

Ik doe verder ook niet aan social media, enkel Instagram heb ik, maar ja, dat hebben jullie weer niet volgens mij? Ik heb verder gelezen dat jullie de chat per 1 juli 2022 hebben gestopt. Dat is eigenlijk wel jammer...


Beste @Twieki, welkom! Je kunt altijd met je vraag op het forum terecht. De community helpt je graag. Moet er iets gewijzigd worden, dan kan dit vanwege verificatie niet op het forum. Je kunt dan bij de KPN winkel langs of iemand voor jou laten bellen. Als je dan zelf maar aanwezig bent om akkoord te geven. 


Hallo @Cornelis Brouwers ,

Je kunt met KPN contact opnemen via 0800-0402, Facebook of Twitter.  Of je gaat langs bij een KPN-winkel. 

KPN is niet bereikbaar per e-mail of chat. 

 

En voor jouw vraag wat minder handig: 

Op dit openbare forum kun je ook je verhaal kwijt, maar er is hier momenteel wel een wachttijd van ongeveer vijf dagen. Een privé-bericht sturen is niet de bedoeling. 

edit 29-12-2022 : De wachttijd is nu minder dan twee dagen.  

 

@Cornelis Brouwers 

Heb je al (op wat voor manier dan ook) contact opgenomen met de juiste medewerker bij KPN?