Skip to main content

Hoi,

 

vandaag alles van KPN geinstalleerd!

Nu ben ik wijzigingen aan het doorvoeren in de naamgeving van de aangesloten apparatuur!

Bijna elke wijziging zorgt ervoor dat wanneer ik op de HOME button klik, ik automatisch naar

het inlogscherm wordt teruggestuurd en opnieuw moet inloggen….. Dit vind ik al heel raar omdat

het geven van een normale naam niet perse een opnieuw inloggen nodig maakt.

 

Probeer ik echter in te loggen krijg ik volgende foutmelding : the maximum session count has been reached.

 

Ik moet dan weer een hele tijd wachten voor ik weer inloggen kan, hetgeen bijzonder irritant is.

 

Is hier iets aan te doen ?

Probeer het eens in een incognito venster. Misschien lukt dat beter.


Zelfde resultaat,

Nu is het zelfs zo erg dat ik m’n browser moet afsluiten, de browser opnieuw moet starten en dan kan ik inloggen

maar wordt direct automatisch weer uitgelogd……

Dit gebeurd ook in een nieuw incognito venster


P.S.

Ook zonder het aanbrengen van wijzigingen, gewoon bij het bekijken van de verschillende pagina’s word ik regelmatig teruggestuurd naar het loginscherm. Het duurt dan bijna 5 minuten voor ik weer kan inloggen


Hoi @Skinamp, opvallend dat je steeds opnieuw in de interface van de KPN Box 12 moet inloggen. 

Het gebruiken van een incognitovenster, zoals Nick tipte, maakt geen verschil lees ik. Vanaf wat voor apparaat en met welke internetbrowser probeer je nu instellingen te wijzigen? Maakt het verschil als je het probeert met een andere browser, denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox? En eventueel vanaf een ander apparaat?


Welke firmware versie draait op jouw V12?


Hoi,

het probleem is “vermoedelijk” opgelost. 

Het ging om GUI version : 4.124.1

Gebruikte browser is Google Chrome draaiend op Windows 10

De helpdesk vertelde mij dat op de dag waarop alles is geinstalleerd instellen van de router niet

mogelijk is. Vandaag gaat het idd tot nu toe zonder problemen !

 


@Skinamp Dat klinkt goed, dank voor het delen! Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Ik ervaar helaas al sinds dag 1 van het gebruik van de KPN Box 12 hetzelfde probleem… Elke 15 sec of na 3-4 kliks word ik uitgelogd. Overigens draai ik op GUI version 5.48.6

 


Ik ervaar helaas al sinds dag 1 van het gebruik van de KPN Box 12 hetzelfde probleem… Elke 15 sec of na 3-4 kliks word ik uitgelogd. Overigens draai ik op GUI version 5.48.6

 

zelfde versie, idd ook hier, in mijn geval de safari browser, iedere paar acties/kliks ofzo en ik moet opnieuw inloggen, zwaar irritant.


Lijkt gelinkt te zijn aan de safari browser ben ik inmiddels achter. Op mijn windows computer met chrome werkt het prima.

Wel jammer, het is namelijk vrij simpel om een website op de meeste browsers te laten draaien… Lijkt me dus ook dat dit vrij snel en met weinig werk opgelost kan worden.


idd, net geprobeerd in chromium, geen kuren idd. wat raar.


Hmm, wat vreemd dat jullie hier beide tegenaan lopen @DaveFlash en @Nepp95 🤔

Dit is niet een bekend issue, dus ik vraag me af wat de oorzaak zou kunnen zijn. Hebben jullie wellicht recentelijk iets gewijzigd aan de cookie instellingen in Safari?