Skip to main content

Wij hebben nu een internet (50mbit)+interactieve tv+opnemen en een sim-only contract. 
Dit is nu 49e voor tv+opnemen+internet en 15e voor de simonly.

Wat ik wil is internet only + 2 wifipunten (gratis bij nieuw contract)+ netflix (5 euro entertainmentkorting).
Dit zou 49.50e kosten als ik via de website kijk (100mbit) 

De simonly kan ongewijzigd blijven, maar ik heb hier wel 2.50e combikorting op die ik niet kwijt wil raken.

Dit is via mijnkpn niet mogelijk, vermoedelijk omdat het een zeer oud abbonnement is, destijds via telford aangesloten.
 
Hoe kan ik bovenstaande nu voor elkaar krijgen, zonder dat ik tijdelijk zonder internet zit?

 

Hallo @psmi ,

Dat lukt niet. Die aanbieding is voor nieuwe klanten. Als bestaande klant krijg je geen gratis SuperWifi-punten. 

Je kunt eventueel telefonisch via 0800-0402 jouw Internet en TV-abonnement aanpassen naar de nieuwste vorm: Dan kost TV (12,50), Internet (42,50) en Netflix (7,99) samen 62,99 per maand. Minus vijf euro entertainmentkorting wordt dat dan 57,99. Netflix kon je vroeger alleen maar afnemen in combinatie met TV.  Mogelijk lukt dat nu ook zonder TV.

Maar dat is het nog steeds duurder dan je nu betaalt. Dus maar beter niet doen.  


Is dan nu de enige oplossing voor mij om mijn contract op te zeggen?


Is dan nu de enige oplossing voor mij om mijn contract op te zeggen?

Dat moet je natuurlijk zelf weten. Maar voor zo'n aanbieding moet je minimaal zes maanden lang geen klant zijn geweest. 


Ja ok, tot zover kan ik inkomen, maar als ik mijn contract wil aanpassen naar de zonder de tv, is dit ook niet mogelijk?

Nu ben ik nieuw met dit forum, maar is het zo bij dit forum dat er werknemers van kpn antwoorden of zijn het klanten met veel kennis/ervarng? In dat tweede geval zal ik hier geen antwoord gaan vinden ben ik bang, hoe goed bedoeld de antwoorden ook zijn. 


Wil je een abonnement zonder TV? Dan moet dat momenteel ook via de klantenservice (0800-0402). Wordt het uiteraard wel goedkoper.  Maar dan kun je geen Netflix erbij nemen en dus ook geen vijf euro entertainmentkorting. 

En ja, ik ben ook klant. Hier op dit forum helpen klanten elkaar. 


OK, in ieder geval bedankt voor de info zo ver, ik ben al een stuk verder dan ik was.

Ik zal het verder via de klantenservice verder proberen op te lossen.


Netflix kan ook zonder tv abonnement dat heb ik zelf ook 


Netflix kan ook zonder tv abonnement dat heb ik zelf ook 

Ok, dat is mooi. Maar dan moet dat momenteel nog steeds via 0800-0402 omgezet worden. En is het nog steeds duurder dan hij nu al heeft. 


Netflix kan ook zonder tv abonnement dat heb ik zelf ook 

Ok, dat is mooi. Maar dan moet dat momenteel nog steeds via 0800-0402 omgezet worden.

per abuis op opslaan gedrukt.