Skip to main content

Wou even doorgeven mijn contract is afgelopen, heb ook 3 mobile contracten!!! Werd al in november gebeld door kpn , met als ik klant bleef zou ik 6 maanden 50procent korting krijgen !! Nu zie ik pas dat ik tot nu toe helemaal geen korting heb gehad!! Beetje ongepast van jullie kant Gr thoer hoor het graag

Hallo @Thoer , even een misverstand wegwerken, je contract loopt nooit af, maar wordt stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand, dit geldt zowel voor mobiele als thuiscontracten.

Dat je de korting niet hebt gekregen op je mobiele contract(en) kan zijn omdat je die contracten nog niet verlengd hebt, dan lopen ze gewoon door zoals in de 1e alinea geschreven.

Als je verlengt ga je een nieuw contract aan voor minimaal 2 jaar en daarom kon KPN je die aanbieding doen, gewoon nog even bellen met 0800 0402 en kijken of er nog een leuke aanbieding voor je bij is.

Succes.

 


Hey @Thoer. Bedankt voor je bericht hier. Ik vermoed dat je 50% korting kreeg op je internetabonnement? Stond dit wel op de bevestiging van de wijziging, die je als het goed is, ontvangen hebt nadat je mijn collega gesproken hebt?Â