Skip to main content

Geachte  ,

Ik ben al jaar of 14 klant van kpn !

En heb al flink tijd lagg bij game op de ps5 😅

Nou was ik gister online aan het kijken  , en zag dat contract afgelopen was in 2015 ?

Is de nieuwe contract destijds wel geactiveerd  ???

Een contract loopt niet af maar loopt gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar. 


Het is bekabeld …

Maar ik stel de vraag enkel omdat ik erg appart vond !

Zat gister toevallig op mijn kpn te kijken vandaar , want wilde mijn internet verhogen !

Spijtig genoeg werk de optie ook niet , hij blijf steeds maar laden en laden en laden 


Als u al 14 jaar klant bent heeft u in 2014 uw abonnement aangepast waardoor u een contract voor 12 maanden had die weer overging in een doorlopend abonnement.

 

Mogelijk een andere webbrowser gebruiken? Heeft u een koperlijn of glasvezel? Een hogere bandbreedte houd niet automatisch in dat u minder lag heeft. 

Die lag kan ook aan een te drukke server aan de game zijde liggen.


Bel maar eens naar KPN en sluit een nieuw abonnement af. Ik denk dat da veel goedkoper is.

Wat heeft u nu? Internetsnelheid? Tv ontvangers? Bellen? Gebruikt u gratis ESPN? En wat betaalt u?


Betaal nou 95 euro voor internet / tv incl espn en Netflix  ! Heb zoveel van die speed testen gedaan , en die zijn erg laag  !


Welke snelheid neemt u af? Is dat 200 of 500 Mbps afgaande op het bedrag lijkt het al de hoogste snelheid.

 

Een speedtest laat de bandbreedte zien wat deels los staat van het lag deel.

Nogmaals heeft u een dsl verbinding of glasvezel?


Betaal nou 95 euro voor internet / tv incl espn en Netflix  ! Heb zoveel van die speed testen gedaan , en die zijn erg laag  !

Heeft u glasvezel? Betaalt u voor ESPN? Of heeft u dat gratis omdat u ook mobiel heeft van KPN? 

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur?


Hoi @Sebastiaan070, welkom op ons forum!
We denken graag even met je mee!
Ik heb even meegekeken met de gegevens uit je profiel, de maximaal haalbare snelheid op dit moment is 29Mbit/s, zit je daar wel in de buurt met je speedtests?
Glasvezel staat al wel op de planning zie ik, als dat straks allemaal klaar is kun je ook kiezen voor een sneller abonnement.


Geachte @Thomas  of iemand van kpn 

 

Op de speedtest geeft die 16/17 aan maar betaal voor 100 !

Weet niet of er hier iemand van de kpn meeleest , zodat die mischien iets voor me kan fixen !

Ik weet ook niet of het helpt om hem naar 200 te zetten ?

Maar dat lukt me sws niet  , omdat hij de hele tijd blijf laden ( zowel laptop of andere mobiele telefoons ) !

Ik hoop graag iets te vernemen 


@Sebastiaan070 als ik alles goed lees kunt u op uw verbinding maximaal 29 Mbit halen en volgens uw eigen metingen nog minder. Een 200 Mb abonnement heeft helemaal geen nut dat is fysiek niet leverbaar, u kunt beter naar beneden downgraden naar een 50 Mb abonnement, mits dat mogelijk is.

 

Pas als het glasvezelnetwerk wat Thomas noemt is aangelegd dan zult u iets hebben aan een 100 of 200 Mb abonnement eerder niet om eerlijk te zijn.

 

 


bedankt voor uw reactie !

 

Gr Sebastiaan