Skip to main content

Waarom krijg ik de WiFi aan bieding niet? Heb alles onder 1 dak gedaan bij jullie? Gaat het in komt die actie maar als klant hoor en zie ik niks????? 

U heeft waarschijnlijk dan korting gehad.


Betreft gewoon een welkomstaanbieding. Zelf heb je ook gebruik mogen maken van zo’n aanbieding, waarschijnlijk in de vorm van een korting. Zoiets is altijd eenmalig.


Hallo @B steffens, welkom op het KPN forum! Leuk dat je onze community een vraag stelt :)

De KPN Super Wifi krijg je als nieuwe klant bij een KPN Hussel Internet pakket bij KPN. Iedere klant krijgt bij aanvang bij ons een welkomstcadedau, zoals JuanNegro al aangeeft :)

Ervaar je een slechte wifi verbinding: Dan helpen we je uiteraard als klant graag verder, door je zo goed mogelijk te adviseren. Je kunt je wifi optimaliseren met een aantal tips en adviezen. Meer daarover weten? lees daarvoor: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi :)

Optimaliseer je wifi met de KPN Wifi Manager. Dit is een online tool speciaal ontwikkeld voor onze klanten om bij je thuis de wifi te verbeteren. Je krijgt een analyse van je wifi op iedere etage, en met de tips en adviezen kun je aan de slag om wifi een boost te geven. Wil je dat een proberen?

 


Hallo @B steffens, bedankt voor je privébericht 🙂 We hebben de goede gewoonte op het forum dat we zoveel mogelijk openbaar in het topic communiceren, zo kunnen we je het beste helpen.

Ik begreep uit je bericht dat je nieuwe klant bent, en de KPN Super Wifi niet hebt ontvangen, klopt dat? Heb je misschien i.p.v. de Super Wifi een aanbieding gekregen: een paar maanden korting op je abonnement?  


Niet dat ik weet?

Heb wel hussel? 


Hallo @B steffens, in je orderbevestiging staat welke actiekorting of product jij bij je pakket krijgt. Wij sturen je altijd een bevestiging per mail, zodat we alle afspraken op papier hebben en jij ons daar aan kan houden. Wil je jouw mail eens nakijken? Je ontvangt de bevestiging vaak al binnen enkele minuten na aanvraag :) 


De pest is dat ik die mail niet meer heb 😢😢😢🙈🙈🙈


Dat is balen. Ik kan een kopie naar je versturen. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Wil je die aanvullen in je forumprofiel? 


Hi @B steffens, heb je mijn voorgaande post nog gelezen? Ik stuur je graag een kopie van het contract op. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Kun je die aanvullen in je forumprofiel?


Admin: mailadres verwijderd i.v.m. privacy


Maar dan zou je misschien ook gelijk kunnen kijken of ik ze misschien nog krijg toch?,, 😉🙈🙈🙈😉


Daar heeft @Nadia niets aan. Ze wil graag dat je je profiel invult.

https://forum.kpn.com/settings/profile

U bent toch wel nieuwe klant? Want bestaande klanten krijgen ze sowieso niet.


Hallo @B steffens, bedankt voor het compleet aanvullen van je forumprofiel. 

Jij hebt een andere mooie aanbieding van ons ontvangen als welkomstcadeau. Ik heb je het kopie van het contract per mail verzonden :) 


Hoi @B steffens, heb je de mail in goede orde ontvangen? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn laat het ons dan weten, we helpen je dan graag verder :)  


Reageer