Skip to main content

Beste KPN, Ik was Telfort klant en in 2020 overgegaan naar KPN. KPN heeft zonder mijn toestemming mijn contract op 08-10-2020 verlengd met een jaar. Na mijn reactie op 08-10-2020 zouden ze verlenging annuleren maar met een fout van het KPN systeem konden ze dat niet uitvoeren. Ik kreeg op 08-10-2020 om1:52pm mail dat mijn contract nog steeds maandelijks opzegbaar is. Nu wil ik 30-08-2021 overstappen naar andere provider. Ik kreeg mail dat het pas 08-10-2021 mogelijk is. Zouden jullie deze fout willen corrigeren? met vriendelijke groet

 

Beste meneer , Wij hebben elkaar gesproken i.v.m. uw annulering voor Telfort thuis. Zoals beloofd stuur ik u wat extra informatie, zodat u op de hoogte bent van de situatie rondom uw annulering. U heeft binnen annuleringstermijn een annulering bij ons doorgegeven, maar het is systematisch helaas niet mogelijk om dit door te voeren. Dit kan meerdere redenen hebben, hieronder vindt u de meest voorkomende redenen: ●Het abonnement is opgeleverd binnen uw annuleringstermijn. ●De order is technisch al zeer ver gevorderd en daardoor is het niet mogelijk de annulering tijdig te verwerken. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. U blijft wel maandelijks opzegbaar en kunt u contract beëindigen met een maand opzegtermijn. In dit opzichte verandert er dus niks voor u. Met vriendelijke groet, Chayenne Telfort Klantenservice

Dag @Unalbey, welkom op ons forum. Ik vind het jammer om te lezen dat je de overstap naar een andere provider wilt maken. :pensive:  Nu loop je er alleen tegenaan dat jouw abonnement in ons systeem als jaarcontract staat, waardoor je geen gebruik kunt maken van de overstapservice van jouw nieuwe provider. Dat terwijl jouw per e-mail is bevestigd dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Het lijkt me daarom goed als je telefonisch contact opneemt met onze afdeling Save. Mijn collega's kunnen je hierbij helpen. De afdeling Save is te bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402.


Beste Denise,

Ik heb een paar keer KPN gebeld en situatie uitgelegd. Ze kunnen ook in jullie systeem de mail van Telfort zien. Ondanks dat willen ze de overstap op 30-08-2021 niet accepteren.

Jolanda de Visser van KPN zou mij op 05-07-2021 hierover opnieuw contacteren en dit is is vooralsnog niet gebeurt.

Met vriendelijke groet,


Ik zie in de notities dat je vandaag contact hebt opgenomen en dat je een klacht gaat indienen. Dat lijkt mij inderdaad het verstandigste in dit geval.