Skip to main content

Dag, ik ben sinds vorige maand nieuwe klant. In eerste instantie koos ik voor 6md tv en internet. Direct daarna gebeld dat ik toch graag voor een jaar whet contract wilden aangaan. Dat was mogelijk, maar kon bevestigd worden als aansluiting mogelijk zou zijn. Toen bleek dat op het nieuwe adres de installateur was geweest en bevestigd had dat alles aangesloten kon worden heb ik direct opnieuw gebeld om contract over te zetten van 6 mnd naar 1 jaar. Tot mijn verbazing zie ik dat mijn contract nu 24 mnd duurt ipv 12. Graag een reactie. 

Voor de vaste aansluiting heeft KPN volgens mij alleen maar 1 jarige contracten met als extra optie tegenwoordig maandelijks opzegbaar. Moet je € 2,50 extra betalen ofzo. 6 maanden of 24 maanden kan helemaal niet volgens mij...


Hi @ilona143, welkom op het forum. KPN heeft voor internet en tv jaarcontracten zoals @Nick83 al aangeeft. Dat jij nu een contractperiode van 24 maanden ziet, hoort niet. Zou je jouw profiel willen invullen en hioer even een seintje geven? Ga ik eens kijken wat er met je contractperiode aan de hand is.


seintje ;-)


Ik heb het even voor je bekeken @ilona143. Oorspronkelijk had je gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Na aansluiten door de KPN monteur is dat gewijzigd naar een jaarcontract. Bij die wijziging is per abuis de looptijd 24 maanden geworden. Dit is aangepast. Het contract dat je bij ons hebt kent nu zoals het hoort, een looptijd van 12 maanden. Â