Skip to main content

Goedenavond 

ik heb ongeveer het zelfde probleem ,waar ik maar niet vanaf kom

ik ben ruim 4 jaar geleden gescheiden, maar het contract staat nog steeds op naam van mijn ex

Ik betaal al langer dit abonnement,en heb al een aantal keer aangegeven dat ik ook bij kpn van mijn ex afwil,maar tot op heden is dit te moeilijk blijkbaaR

ik krijg dus nog steeds mails met mevrouw, terwijl alleen dat en de voorletters veranderd moeten worden, lijkt mij heel simpel

 

dit is mijn laatste poging

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemorgen @Marc boel!

Jammer dat je de wijziging een aantal keer doorgegeven hebt en het nog niet geregeld is of duidelijk uitgelegd is hoe deze wijziging geregeld kan worden.

Een wijziging naar Dhr en aanpassing van de voorletters kunnen wij uiteraard verwerken en dat kunnen we doen op basis van een contractovername (in verband met het wijzigen van rechtspersoon). Op onze website kun je het benodigde online formulier voor contractovername vinden. Omdat je aangeeft dat je ruim 4 jaar geleden gescheiden bent, neem ik aan dat de volgende uitzondering op jouw van toepassing is:

In situaties waarbij er geen identiteitsbewijs en handtekening van de huidige contractant mogelijk is, stuur je de volgende documenten zodat je het contract kunt overnemen:
 

Op basis hiervan kunnen mijn collega's jouw verzoek alsnog verwerken!


Hebben jullie geen administratie?

Dit abonnement wordt al lang van mijn rekening afgeschreven, moet toch te zien Zijn van wiens rekening?

en op wiens naam die staat?


Een contract zetten we over op een andere naam, op basis van een officieel verzoek, voorzien van een handtekening en niet op basis van een check in onze administratie. Zou mooi en makkelijk zijn, maar zo werkt het helaas niet.


Jammer, ga het nog een keer proberen 


Kpn app staat wel op mijn eigen naam

met de juiste gegevens 


Jammer, ga het nog een keer proberen 

Heel graag! Als je het formulier invult en voorziet van de benodigde stukken, dan moet het goed komen!