Skip to main content

Hallo

ze hebben een tijd geleden bij ons in de straat glasvezel aangelegd (Waddinxveen). Nu ligt alles er al, alleen wacht ik nog op het laatste bedrijf voor de allerlaatste controle. Alleen die komen hun afspraken nu al 2x niet na. Weet iemand toevallig welk bedrijf dit doet, zodat ik hun kan bellen, zonder 3uur lang in de wacht te staan bij kpn klantenservice. 
bedankt.

Hallo @Yuse dit is het forum van KPN, de provider.

Jij hebt nog te maken met www.kpnnetwerk.nl verantwoordelijk voor de infrastructuur, via hen kun je de status van je aansluiting zien en eventueel met hen contact opnemen.

 


En daar achteraan lopen jagen heeft volgens mij meestal geen zin. Ik lees hier op het forum vaker over ingeplande monteurs die bij de laatste stap van glasvezelaanleg niet op komen dagen.


Inderdaad vrij kansloos allemaal.KPN verschuilt zich makkelijk achter kpnnetwerk.nl.


Inderdaad vrij kansloos allemaal.KPN verschuilt zich makkelijk achter kpnnetwerk.nl.

Het is zelfs nog sterker.  Kpn de provider mag in geen enkel geval iets "regelen " met kpnnetwerk van de ACM. Dit om te voorkomen dat andere providers achtergesteld worden. 


Dus KPN zou niet (als klant van) KPNnetwerkt aan haar planningen/verplichtingen mogen houden van de ACM? sterker nog, ieder ander bedrijf wat een opdracht aan kpnnetwerkt gunt zou dit niet pikken. Het werkt dus exact andersom. Daarom denk ik nog steeds dat het een makkelijk excuus is 😉

 

 


Iedere andere provider zitten in hetzelfde schuitje.  Natuurlijk kunnen ze over de planning beginnen maar als kpnnetwerk die planning niet uit kan voeren dan houdt het op he. Iedereen weet inmiddels dat er geen glasvezellasser meer te vinden is.


Dus KPN zou niet (als klant van) KPNnetwerkt aan haar planningen/verplichtingen mogen houden van de ACM? sterker nog, ieder ander bedrijf wat een opdracht aan kpnnetwerkt gunt zou dit niet pikken. Het werkt dus exact andersom. Daarom denk ik nog steeds dat het een makkelijk excuus is 😉

Glasvezel aanleggen is geen taak van KPN provider en gebeurt niet in opdracht van KPN provider. Of van welke andere provider dan ook.

Glasvezel aanleggen gebeurt door KPN Netwerk (of in opdracht van KPN Netwerk). En daar hebben de providers niets mee te maken. En ook geen enkele invloed op. Dat geldt ook voor de provider afdeling van KPN zelf.

De providers hebben ook geen inzicht in de planning. Althans ... ze zien misschien een geplande opleverdatum. Maar als die datum opschuift, dan kunnen zij daar ook niets aan doen.